  • 1. Data: 2012-09-19 16:40:19
    Temat: stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Gdzie można znaleźć standardowe stawki prawników za zapoznanie się z
    pozwem/wyrokiem i napisanie skutecznego odwołania?

    Założenia: należność fikcyjna oraz z ostrożności procesowej także
    przedawniona.

  • 2. Data: 2012-09-19 17:38:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-19 16:40, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > pozwem/wyrokiem i napisanie skutecznego odwołania?
    >
    > Założenia: należność fikcyjna oraz z ostrożności procesowej także

    Nie ma czegoś takiego jak "standardowe stawki".

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-09-19 19:35:06
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    wiadomości news:5059d8c5$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > pozwem/wyrokiem i napisanie skutecznego odwołania?
    >
    > Założenia: należność fikcyjna oraz z ostrożności procesowej także

    Masz problem napiać kilka maili z takim zapytniem do kilku miejscowych
    kancelarii i chcesz żeby inni za ciebie to zrobili? Leń !!!

  • 4. Data: 2012-09-19 20:41:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2012 17:38, Liwiusz pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak "standardowe stawki".

    Raczej nie rozumiesz słowa "standardowy".

  • 5. Data: 2012-09-19 20:43:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2012 19:35, Garg07. pisze:

    > Masz problem napiać kilka maili z takim zapytniem do kilku miejscowych
    > kancelarii i chcesz żeby inni za ciebie to zrobili? Leń !!!

    Tak, ty jesteś pracowity, więc szukając przeciętnych cen ambitnie nie
    korzystasz z takich stron jak np. Ceneo, tylko twardo objeżdżasz
    sklepy... A objeżdżaj sobie na zdrowie, durny trollu.

  • 6. Data: 2012-09-19 21:29:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-19 20:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Raczej nie rozumiesz słowa "standardowy".

    A ile kosztuje garnitur? Tak standardowo?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2012-09-19 21:53:25
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    wiadomości news:505a123b$1@news.home.net.pl...

    > Tak, ty jesteś pracowity, więc szukając przeciętnych cen ambitnie nie
    > korzystasz z takich stron jak np. Ceneo, tylko twardo objeżdżasz sklepy...
    > A objeżdżaj sobie na zdrowie, durny trollu.

    Pierdolisz waść jak potłuczony. Trzeba być kretynem sześciennym by pytać o
    standardowe ceny usług prawniczych. Liwiusz ci to próbował wytłumaczyć, lecz
    taka pospolita idiota jak ty pewno tego nigdy nie zrozumie. A paszła mi won
    do plonkownicy ty standardowy gównojadzie.

  • 8. Data: 2012-09-20 00:06:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2012 21:29, Liwiusz pisze:

    > A ile kosztuje garnitur? Tak standardowo?

    A konkretniej? Nowy? Używany? Jakiś konkretny materiał? Ze spodniami?
    Kamizelką? Wchodzisz np. na Allegro i masz przegląd. Jest gdzieś portal
    handlu usługami prawniczymi?

    Zauważ, że ja nie pytałem się o dowolną usługę, ale o dość konkretną.

    I ceny garniturów nie są od dawna regulowane. A różne stawki za "obsługę
    prawną" bywają. Czasem od dołu, czasem od góry. Nie zauważyłeś?

  • 9. Data: 2012-09-20 00:06:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2012 21:53, Garg07. pisze:

    > Pierdolisz waść jak potłuczony. Trzeba być kretynem sześciennym by pytać
    > o standardowe ceny usług prawniczych. Liwiusz ci to próbował

    Kolina, spierdalaj.

  • 10. Data: 2012-09-20 04:58:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-20 00:06, Andrzej Lawa pisze:

    > A konkretniej? Nowy? Używany? Jakiś konkretny materiał? Ze spodniami?
    > Kamizelką?

    I tak samo z usługą prawnika. Inna cena będzie za przedawnioną fakturę
    za telefon, inna za skomplikowaną umowę. Inna za 100zł roszczenia, inna
    za 1 mln zł roszczenia (różnica i w odpowiedzialności, i w cenie
    "konieczności" posiadania wyższego OC).

    >Wchodzisz np. na Allegro i masz przegląd.
    > Jest gdzieś portal
    > handlu usługami prawniczymi?

    optymeo.pl
    oferia.pl

    > Zauważ, że ja nie pytałem się o dowolną usługę, ale o dość konkretną.

    Właśnie chodzi o to, że o nic konkretnego nie pytałeś. Ot, tylko o
    "garnitur z bawełny".

    > I ceny garniturów nie są od dawna regulowane. A różne stawki za "obsługę
    > prawną" bywają. Czasem od dołu, czasem od góry. Nie zauważyłeś?

    Ale te, o które pytasz, regulowane raczej nie są.

    --
    Liwiusz