  • 11. Data: 2004-08-24 20:19:52
    Temat: Re: Jazda motocyklem->piasek na zakrecie->poslizg->straty materialne (uszczerbek na zdrowiu znikomy)
    Od: "Kubaz" <k...@U...tlen.pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cgfcdq$ga1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > przy każdej prędkości jest taka sytuacja??

    mniej wiecej

    --
    kubaz

  • 12. Data: 2004-08-24 20:29:20
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    > Użytkownik "Kubaz" <k...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze.

    Czyli uszkodzenie samochodu na dziurze w drodze dotyczy to samo
    stwierdzenie?
    Czy może piasek na drodze to jak najbardziej _naturalna_ nawierzchnia drogi.

    Adam

  • 13. Data: 2004-08-25 09:06:07
    Od: "Kopajt ;-\)" <n...@m...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > No dobra. Nawet po lodzie jeżdżą na motorach. To kwestia odpowiedniej
    > prędkości.

    no nieee. to kwestia kolców na oponie...

    --
    __|__
    ---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT

  • 14. Data: 2004-08-25 20:22:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > hehehe, ta argumentacja z lekka mnie rozbawia. Oczywiście dziurę na drodze
    też
    > wszyscy powinni zauważać, tylko jakoś dziwnie sie składa, że jednak wpada
    się
    > się w te dziury.

    Ale istnienie dziury na jezdni, to wynik braku należytego jej utrzymania i w
    tym zakresie udowodnienie winy administratorowi drogi jest w miarę proste. W
    wypadku pisaku gorzej, bo przecież piasek na drodze, to najpewniej nie jego
    wina. Prędzej osoby odpowiedzialnej za sprzątanie.

    Równie dobrze na terenie miasta mógłbyś ścigać na drodze cywilnej
    właściciela posesji, przy której wypadek się zdarzył, bowiem on odpowiada
    teoretycznie za sprzątanie aż do osi jezdni. inna sprawa, że jest to w
    zasadzie przepis martwy i ewentualnie ścigany w związku z odśnieżaniem
    chodników i posypywaniem piaskiem.

  • 15. Data: 2004-08-26 08:06:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > przy każdej prędkości jest taka sytuacja??

    z regoly tak, (mowie na podtsawie jazdy na motorynce [stare dzieje])
    predkosc bardzo mala bo byl zakret,piasku
    nie zawiele i pach, i tak jest w wiekszosc przypadkach, nie da sie wybrmnac
    z tego bo lecisz na bok.

    P.

  • 16. Data: 2004-08-26 08:08:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No dobra. Nawet po lodzie jeżdżą na motorach. To kwestia odpowiedniej
    > prędkości.

    no nie tutaj czegos nie zauwazyles gdy ogladales zuzel na lodzie, na oponach
    maja kolce :))

    Normalnie gdy przy predkosci nawet 25-30 km/h jak wjedziesz na piasek na
    zakrecie nie jestes w stanie
    ( w wiekszosci przypadkow), wybrnac, lecisz odrazu.

    > Ostrzegający o piesku?

    o piasku na zakrecie :) , ale plotek lepszy

    P.

  • 17. Data: 2004-08-26 12:01:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To powinien na tyle wolno jechać, by móc takie zagrożenia dostrzec.

    heh, tego pisaku zazwyczaj nie widac, bo to nie musi byc tyle ile w
    piaskownicy

    P.