  • 1. Data: 2004-08-23 19:30:24
    Temat: Egzekucja naleznosc
    Od: "Szybki_Misiek" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam taki oto problem: Mam wyrok sadowy, mowiacy o tym,ze gosc ma mi zaplacic 15
    tys. zl do 1 lutego 2004.
    Mial na to pol roku splacal pieniadze w ratach i nagle w kwietniu przestal. Do
    splacenia zostalo okolo 7000 zl.
    Wiem,ze gosc ma stale zrodlo dochodu, jest wlascicielem firmy,ktora calkiem
    niezle prosperuje!
    Co radzicie mi zrobic?
    Zwrocic sie z tym do komornika czy moze oddac sprawe do windykacji, choc
    wiem,ze to moze mnie troche kosztowac.
    z gory dzieki za pomoc.
    Szybki_Misiek

  • 2. Data: 2004-08-23 19:38:25
    Temat: Re: Egzekucja naleznosc
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Szybki_Misiek napisał:

    > wiem,ze to moze mnie troche kosztowac.

    Po klauzulę wykonalności i do komornika ... wskazujesz źródło dochodu
    o którym wiesz ... i po sprawie ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 3. Data: 2004-08-23 20:03:48
    Od: s...@p...onet.pl

    > Po klauzulę wykonalności i do komornika ... wskazujesz źródło dochodu
    > o którym wiesz ... i po sprawie ...

    Dzieki za odpowiedz!:)
    Ale jeszcze jedno: gdzie taka klauzule moge dostac? w sadzie? Pytam, bo
    naprawde jestem zielony w tych sprawach:)

    Jeszcze raz dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
    Szybki_Misiek

  • 4. Data: 2004-08-23 21:56:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale jeszcze jedno: gdzie taka klauzule moge dostac? w sadzie? Pytam, bo
    > naprawde jestem zielony w tych sprawach:)

    W sądzie, który wydał wyrok. Kosztuje bodaj 30 zł. Piszesz wniosek o nadanie
    i w uzasadnieniu podajesz, ze gość spłacił tylko 6.000 zł, a 7.000 nie.

  • 5. Data: 2004-08-24 07:39:39
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

    > Ale jeszcze jedno: gdzie taka klauzule moge dostac? w sadzie? Pytam, bo
    > naprawde jestem zielony w tych sprawach:)

    Google żyją ...

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=%22klau
    zula+wykonalno%C5%9Bci%22&btnG=Szukaj&lr=

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=%22Wnio
    sek+o+nadanie+klauzuli+wykonalno%C5%9Bci%22&btnG=Szu
    kaj+z+Google&lr=

    Pozdrawiam i życzę częstszych stosunków z googlami.

  • 6. Data: 2004-08-24 20:03:25
    Od: s...@p...onet.pl

    > Po klauzulę wykonalności i do komornika ... wskazujesz źródło dochodu
    > o którym wiesz ... i po sprawie ...

    A i jeszcze jedno:)
    Jak wyglada rozliczenie z komornikiem? tzn. ile cos takiego bedzie mnie
    kosztowalo...

    Pozdrawiam
    Szybki_Misiek

  • 7. Data: 2004-08-25 10:38:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

    > A i jeszcze jedno:)
    > Jak wyglada rozliczenie z komornikiem? tzn. ile cos takiego bedzie mnie
    > kosztowalo...

    Internauto , przypominamy => google twój skarb.