  • 11. Data: 2008-06-13 23:00:20
    Temat: Re: Jasnowidzka do paki?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dekazzze pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:dntai5-9tq.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > jak najbardziej, najwięcej chyba głupot nawciskał ludziom taki z

    Miałem na myśli "kto służbowo spośród funkcjonariuszy".

  • 12. Data: 2008-06-13 23:13:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g2ut8k$j23$1@news.onet.pl...

    > Też mi się tak wydawało. Bo zwykle jasnowidzów nie ciąga się po sądach.
    > Niezależnie od tego, jak ich niektórzy tu nazywają. Może i w niektórych
    > przypadkach mają rację ;-)
    > Policjanci musieli być nieźle wkurzeni, skoro nieszkodliwą, a chcącą
    > pomóc, osobę zechcieli potraktować w ten sposób.

    Miałem okazję uczestniczyć kilkukrotnie w róznych operacjach, w których
    korzystano z pomocy tego typu osób. Podejście mam generalnie sceptyczne,
    zwłaszcza, że owi jaznowidze z reguły dość mętnie widzą i podają te swoje
    mądrości. Policja najpewniej by generalnie nie korzystała z ich usług,
    gdyby nie naciski rodziny. Głupio by było, jakby się potem okazało, że taki
    jasnowidz akurat trafił. Dla świętego spokoju się te ich rewelacje z reguły
    sprawdza. O ile tylko w ogóle są sprawdzalne. Bo jak facet powie, że zwłoki
    leżą pod ziemią, to trudno przekopać cały świat.

    Idę o zakąłd, że nie chodziło o samą fałszywą informację, tylko brak
    wzmianki o tym, że to jest jasnowidzenie, a nie fakty.

  • 13. Data: 2008-06-14 05:28:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Poszukiwano zaginionego dziecka. Jasnowidzka przysłała, niepytana, do
    > Policji maila z opisem sytuacji. Okazało się, że nieprawdziwej.
    > Policjanci wystąpili do sądu o ukaranie kobiety za wprowadzenie organów
    > ścigania w błąd:

    A co to za jasnowidzka, skoro tego nie przewidziała :) ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 14. Data: 2008-06-14 06:45:51
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 13 Cze, 19:09, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > niepytana, do Policji maila z opisem sytuacji. Okazało się, że
    > nieprawdziwej. Policjanci wystąpili do sądu o ukaranie kobiety za
    błąd:http://wiadomosci.onet.pl/2701,1769100,poszukiw
    ania_12_latki_kara_dla...

    > Tak to jest - za nieproszoną pomoc można tylko w zęby dostać ;-)
    > Mam nadzieję, że sąd będzie na tyle wyrozumiały, co w przypadku
    > znanego nam naboju od KBKS-u :-)
    >
    > Czy gdyby ją poproszono i dałaby taką samą odpowiedź, to też
    > byłaby możliwość ukarania jej? Nie chodzi mi o etyczny aspekt
    > sprawy. Tylko formalny. W końcu w obu wypadkach byłby taki sam
    > efekt przepowiedni.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek
    > PGP key: 0xC62E926B

    hm... o co chodzi z tym nabojem do kbks? (wybacz mi, nie jestem na
    biezaco)

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2008-06-14 06:52:31
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g2ud5s$7ml$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wystąpili do sądu o ukaranie kobiety za wprowadzenie organów ścigania w
    12_latki_kara_dla_wrozki,wydarzenie_lokalne.html

    > Tak to jest - za nieproszoną pomoc można tylko w zęby dostać ;-)
    > Mam nadzieję, że sąd będzie na tyle wyrozumiały, co w przypadku znanego
    > nam naboju od KBKS-u :-)

    kluczowym jest czy napisala ze to wywrowyla i niekoniecznie musi byc to
    prawda czy tez opisala to jako stan faktyczny - moim zdaniem.

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)

  • 16. Data: 2008-06-14 20:12:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Szymon von Ulezalka napisał(a) :

    > hm... o co chodzi z tym nabojem do kbks? (wybacz mi, nie jestem na
    > biezaco)

    To nie bardzo na bieżąco. Chyba z rok temu. Nasz grupowy kolega
    znalazł w domu jakiś zapomniany nabój. I jak przystało na prawego
    człowieka, odniósł go na komisariat, opowiadając jak było.
    Pan/pani prokurator skierował/a do sądu akt oskarżenia o
    nielegalne posiadanie amunicji. Sąd wykazał się zdrowym
    rozsądkiem i sprawę bodajże umorzył, czy ze względu na znikomą
    szkodliwość odstąpił od kary.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 17. Data: 2008-06-14 22:37:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > wykazał się zdrowym rozsądkiem i sprawę bodajże umorzył, czy ze względu
    > na znikomą szkodliwość odstąpił od kary.

    Kompletne umorzenie z uwagi na brak szkodliwości społecznej czynu i
    wysoką szkodliwość społeczną ewentualnego karania w takiej sytuacji.

  • 18. Data: 2008-06-16 07:05:21
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 13 Jun 2008 20:09:57 +0200,
    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> screamed:

    Jaką pomoc? Za wprowadzenie w błąd.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 09:05:03 user up 11740 days, 21:00, 1 user, load average: 0.69, 0.98, 0.00 ]

    I only go to work on days that don't end in a 'y'. -- Robert Paul

  • 19. Data: 2008-06-16 12:19:28
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czy poza USA ktoś prosi "jasnowidzów" o pomoc??

    Noo - w Polsce komunistyczna milicja prosiła o pomoc franciszkanina, o.
    Klimuszkę o pomoc. Chyba nawet nie jeden raz...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 20. Data: 2008-06-17 09:44:56
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
> [...]
    > jakby wiedziała, że tak się stało - była świadkiem zdarzenia lub uzyskała

    Też tak myślę. Gdyby się podpisała, jako jasnowidz, to w zasadzie organy
    wszelkie działania podejmowałyby niejako na własną odpowiedzialność, mając
    wiedzą jaka jest wiarygodność źródłowej informacji.
    A tak, to wyszło, że napisała załóżmy, że wie, gdzie są zwłoki, a
    "zapomniala" dopisać, że... to jej się sniło ;)

    > Normalnie nikt jasnowidzów nie ściga za to, że ich wizje się nie
    > sprawdzają, albowiem to nie ma żadnego sensu.

    A ja myślę, że ciężko będzie podtrzymać to oskarżenie, bo jak ktoś sam, z
    własnej, szczerej i dobrej woli wyskakuje z takimi faktami, traktując je
    poważnie to... raczej nie ma dostatecznego rozeznania i możliwości
    rozumienia znaczenia własnego czynu.