  • 1. Data: 2008-06-13 17:30:10
    Temat: Straż Miejska i handlujący truskawkami
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    aby nie mnożyć wątków, zapraszam na pl.regionalne.warszawa wątek pt. "Straż
    Miejska i handlujący truskawkami"

    bo to również problem prawny dot. swobody działalności gospodarczej...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 2. Data: 2008-06-13 18:55:57
    Temat: Re: Straż Miejska i handlujący truskawkami
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 13 czerwiec 2008 19:30
    (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g2uar6$jma$1@achot.icm.edu.pl>):

    > aby nie mnożyć wątków, zapraszam na pl.regionalne.warszawa wątek pt.
    > "Straż Miejska i handlujący truskawkami"

    Kolejny, co myśli, że tylko warszawa istnieje....

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2008-06-14 06:23:52
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:g2uar6$jma$1@achot.icm.edu.pl...
    > aby nie mnożyć wątków, zapraszam na pl.regionalne.warszawa wątek pt.
    > "Straż
    > Miejska i handlujący truskawkami"
    >
    > bo to również problem prawny dot. swobody działalności gospodarczej...

    Co tu dużo dyskutować, straże miejskie powinno się zlikwidować.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-06-14 07:54:55
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 13 Jun 2008 20:55:57 +0200, Tristan napisał(a):

    > Kolejny, co myśli, że tylko warszawa istnieje....

    Przepraszam.
    Mój ośrodek życiowy mieści się akurat tutaj, więc akurat opisałem to co
    widać w Warszawie, ale zjawisko ma oczywiście miejsce także w innych
    miastach i miasteczkach.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net