  • 61. Data: 2004-11-21 23:05:51
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnr4uf$kke$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Po pierwsze nie znam pana, ale jak widzę reprezentuje pan lewicę,
    ponieważ
    > wyzywa mnie pan od idioty, no chyba, że pan o sobie pisze.

    Ależ, jak mogłeś wziąć to do siebie! Przecież to tylko taki teoretyczny
    przykład na to, że świat jest pełen paradoksów i (pozornych) sprzeczności.

    > bardzo niesprawiedliwe.
    >
    > Tak może myśleć jedynie idiota.

    Czy ty mnie aby nie obrażasz? Ale nie polecę do abuse po medal (ktoś tu
    ogłaszał że dają).

    > Prawo powinno być sprawiedliwe dla wszystkich.

    No widzisz, sam piszesz POWINNO. Ale faktycznie NIE JEST. Prawo stanowione
    przez ludzi z natury rzeczy jest niedoskonałe. Zwłaszcza, że aktualnie w
    Sejmie większość ma lewica.

    > A jakie ma pan wykształcenie i tytuły?

    Coś taki ciekawy? A czy ja pytam o twoje?

    Alek

    --
    Uderz w stół a nożyce się odezwą.

  • 62. Data: 2004-11-21 23:11:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Dla ciebie jak najbardziej.

    Nie ciebie pytałem więc się nie wtrącaj.
    Sprawdź "savoir vivre" - to w słowniku pod "S".

    Alek

  • 63. Data: 2004-11-22 04:20:14
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Po co zakupiono amunicję ostr? do broni gładkolufowej? Na dziki?

    Bez urazy, ale czy pan mysli.
    Tego rodziaju bron ma tez inne zastosowanie np. przez pododdzialy SPAT do pokonywania
    przeszkod jakim sa np. drzwi.
    Chyba naturalnym jest, ze policja nie bedzie strzelala w zamki kumowymi kulkami.
    Na drugi raz zanim zacznie pan podejmowac tematy zwiazane z bronia prosze odrobi
    lekcje,.
    Uchrono to pana przed pisaniem bzdur i osmieszeniem sie.

    pozdr
    bogen

  • 64. Data: 2004-11-22 07:03:40
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Tego rodziaju bron ma tez inne zastosowanie np. przez pododdzialy SPAT do
    pokonywania przeszkod jakim sa np. drzwi.

    Do drzwi strzelają? A jeśli za drzwiami będzie małe dziecko, to też będą
    zabójcy ponownie usprawiedliwieni? Bo pan doczytał a ja nie?
    Bez urazy, ale nie można pozwalać na tego typu zabójstwa, morderstwa,
    pozbawianie życia i usprawiedliwiać ich koniecznością forsowania drzwi i
    pomyłkami.

    Straż pożarna jakoś skutecznie radzi sobie siekierkami przy forsowaniu
    drzwi.

    > Chyba naturalnym jest, ze policja nie bedzie strzelala w zamki kumowymi
    kulkami.

    Mogą zadzwonić pod 998 jeżeli nie wiedzą jak przejść przez zamknięte drzwi.
    Straż pożarna chętnie udzieli im lekcji. Wcale nie trzeba mieć czołgu do
    otwarcia drzwi, ani pocisków, które rozbijają zamki.

    W przypadku akcji przeciwko przestępczości zorganizowanej w ostateczności
    wystarczy przestrzelić zamek zwykłym karabinem maszynowym, a nie trzeba do
    tego celu używać broni gładkolufowej z amunicją ostrą.

    > Na drugi raz zanim zacznie pan podejmowac tematy zwiazane z bronia prosze
    odrobi lekcje,.

    Na drugi raz zanim zacznie pan bronić morderców proszę zastanowić się, czy
    wystarczy takie usprawiedliwienie, że są oni z policji a przepisy wymagają
    żeby drzwi forsować akurat bronią gładkolufową używaną również do strzelania
    amunicją gumową podczas zamieszek.

    > Uchrono to pana przed pisaniem bzdur i osmieszeniem sie.

    Pragnę zauważyć że to pan pisze bzdury, iż amunicja ostra jest niezbędna do
    tej broni, a ja panu udowodniłem, że nie jest potrzebna i powinni ją usunąć
    z magazynów, aby kolejny raz nie doszło do takiej tragedii zamordowania
    niewinnych ofiar głupich przepisów, które wymyśla za biurkiem jak widać
    imbecyl.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

    pozdr
    bogen

  • 65. Data: 2004-11-22 08:34:40
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Po co zakupiono broń gładkolufow?, której używa się w czasie zamieszek i
    > amunicję ostr? do tej broni?

    Wlasnie o to chodzi, ze nie wiesz o czym piszesz ... Ta amunicja ostra z
    ktorej strzelano byla zakupiona dosc dawno i miala zostac wycofana. Ale
    z rozpedu wydano ją na akcję ...

  • 66. Data: 2004-11-22 08:44:29
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie o to chodzi, ze nie wiesz o czym piszesz ... Ta amunicja ostra z
    > ktorej strzelano byla zakupiona dosc dawno i miala zostac wycofana. Ale
    > z rozpedu wydano ją na akcję ...

    Rozumiem zatem, abym mógł spać spokojnie i nie martwić się o los moich i
    innych dzieci, uczniów, studentów, młodzieży, gdy w przyszłości znajdą się
    gdzieś przypadkiem w regionie zamieszek ulicznych, że amunicja ostra do
    broni gładkolufowej została w całej Polsce całkowicie wycofana z magazynów
    policji, zniszczona, tak że już nie będzie w przyszłości tego typu "pomyłek"
    polegających na pozbawianiu życia innych dzieci.

    Czy tak jest?
    Jeśli jednak pan kłamie, aby uspokoić opinię społeczną i wprzyszłości
    wydarzy się coś podobnego to ja pana poszukam. Zgoda?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 67. Data: 2004-11-22 11:05:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 21:13:08 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Dlaczego w ogóle policja ma naboje ostre do broni g?adkolufowej? Nast?pne
    > wa?ne pytanie, skoro nie ma w Polsce kary ?mierci. Czekam na odpowied?
    > panie magistrze Falkenstein, skoro pana tak to bawi.
    > Czy po to ?eby mordowa? ludzi w czasie zamieszek i niewinn? m?odzie? przy
    > okazji?

    Chociażby do tego by przestrzelić blok silnika uciekającego samochodu i
    zatrzymać go. Żeby przestrzelić drzwi za któymi znajduje się uzbrojony
    bandyta. żeby wyłamać zamek takich drzwi. Wymieniać dalej?

    > Do akcji przeciw zorganizowanej przest?pczo?ci? Tam przyda?aby si? raczej
    > bro? automatyczna tzw. maszynowa z amunicj? ostr? w magazynkach, jakiej
    > u?ywa armia ameryka?ska,

    Z całym szacunkiem istnieje pewna różnica między bronią automatyczną i
    maszynową, ale nie będe już tego panu wytykał. Podobnie jak tego, ze nie
    tylko armia amerykańska używa amunicji w magazynkach :-)

    > a nie ?adowana nabój po naboju, bo mafie zwykle
    > maj? kbk AK i krótk? bro? paln? powtarzaln? z magazynkami, a nie
    > dubeltówki my?liwskie, lub pukawki g?adkolufowe dla ubogich.

    Panie doktorze... aż szkoda z panem gadac...
    Po pierwsze: kbk AK był przez długie lata na wyposażeniu policji, ale z
    niego zrezygnowano. Podobnie zresztą jak w większości cywilizowanych
    krajów. A wie pan dlaczego? Otóż dlatego, ze jest to broń wojskowa, a nie
    policyjna. Nabój pośredni ma za dużą energie, za duży zasięg i siłę
    przebicia. Używanie go w mieście ociera się o usiłowanie zabójstwa, bo
    pocisk, który trafi bandytę ma duże szanse przelecieć na wylot i po
    kolejnych kilkuset metrach trafić jakiegoś niewinnego człowieka. Obecnie
    oddziały specjalne policji posługują się pistoletami maszynowymi 9mm, i
    kaliber ten jest nawet zmniejszany (P-90 kal. 5,7 mm) zeby do minimum
    ograniczyć ryzyko rykoszetów itp.

    Po drugie broń gładkolufowa to standardowe wyposażenie policji wielu
    krajów, między innymi amerykańskiej. Taka broń wystarcza przy starciu z
    agrasywnym tłumem lub słabo uzbrojonym bandytą. jak w grę wchodzi mafia z
    kałaszami wzywa się oddział specjalny.

    > Nie ma magazynków w broni g?adkolufowej jakiej u?ywa polska policja to
    > nie ma. Nie b?d? si? upiera?, je?li wy macie racj? w sprawie
    > nieistniej?cego
    > magazynka dla amunicji gumowej. Nie strzela?em z takiej policyjnej broni.
    >
    > Dzi?ki tej dyskusji pozna?em wi?cej szczegó?ów, o których mog?em nie
    > wiedzie?. Co nie zmienia faktu, ?e zamordowano niewinnych ludzi. Dowodem
    > morderstwa jest zakup amunicji ostrej do broni g?adkolufowej, której
    > u?yto.

    Nie panie doktorze. Dowodem morderstwa byłby dowód bezpośredniego zamiaru
    pozbawienia życia danej osoby.

    > Zakupiono t? amunicj? z my?l? o pozbawianiu ?ycia ludzi podczas
    > zamieszek, w których taka bro? jest u?ywana,

    Rucił pan bardzo powazne oskarzenie. czy potrafi je pan udowodnić?
    A moze nie zdaje pan sobie sprawy, że strzelby gładkolufowe uzywane są
    także w innych sytuacjach niż zamieszki. W sytuacjach, gdy potrzebna jest
    amunicja ostra?

    > w kraju w którym nie ma kary ?mierci nawet dla winnych okrutnych
    > przest?stw jak np. zamordowanie ksi?dza Jerzego
    > Popie?uszki.

    Nie mógł się pan powstrzymać, co? Wszak nie ma mocniejszego argumentu na
    poparcie własnych tez niż zamordowany ksiądz. Czy pan nie widzi, że sam
    pan się ośmiesza, panie doktorze?
    Chociażby tym,, że nie wie pan, że brak kary śmierci w polskim kodeksie
    wynika z faktu zaciągniętych przez Polskę zobowiązań międzynarodowych.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 68. Data: 2004-11-22 11:09:13
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 22:50:22 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtxrbvwmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > W ogóle jej zakup nie powinien mie? miejsca. Je?eli ju? kupiono, to
    > powinno usun?? si? tak? amunicj? ostr? do tej broni g?adkolufowej z
    > magazynów.

    Ooo, ciekawe. A zatem może pan odpowie w jaki sposób policjant ma
    zatrzymać szarzujący na niego samochód bandytów jakby ma w strzelbie tylko
    gumowe kule?

    > Kiedy cz?owiek nie ?yje jest mu wszystko jedno jakim poj?ciem okre?li si?
    > pozbawienie go ?ycia. Prosz? spojrze? panie "s?dzio" na ?ycie z punktu
    > widzenia cz?owieka czasami, a nie tylko z punktu widzenia maszyny do
    > paragrafów i pi?knych prawniczych s?ówek.

    Tak jak pisałem. To grupa pl.soc.prawo. Tutaj patrzymy na zycie z punktu
    widzenia prawa.

    > Jasne, bo ja nie wiem co to wina, a tylko pan wie. Wina ma te? znaczenie
    > potoczne.

    Ponownie, to pl.soc.prawo, tu posługujemy się terminologia prawniczą, a
    nie potoczną.

    > Widz? co si? dzieje wokó? i dzi?kuj? za przyznanie racji.

    plują mu w oczy, a on twierdzi, ze deszcz pada...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 69. Data: 2004-11-22 11:10:29
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 22:19:13 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtxrbvwmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Ta dziewczyna co si? schowa?a w budce z goframi i j? zastrzelili
    > strzelaj?c
    > na o?lep do nich rzuca?a p?ytami?
    > Nie fanzol pan, bo mnie pan zaczyna s?abi? tymi komunistycznymi
    > wstawkami.

    NIe strzelali na oślep. Strzelali do tłumu, zgodnie z przepisami strzelali
    poniżej pasa. W skutek tragicznej omyłki strzelali amunicja ostrą. Śmierć
    tej dziewczyny była tragicznym wypadkiem.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 70. Data: 2004-11-22 11:17:58
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 21:46:07 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtyyilimg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > No, ale kiedy? jaki? idiota z policji musia? kupi? tak? amunicj?, której
    > nie mo?na rozró?ni? w celu strzelania ni? do ludzi.

    Amunicja ostra nie służy do strzelania do ludzi.

    > Po co zakupiono amunicj? ostr? do broni g?adkolufowej? Na dziki? Nie. Na
    > ludzi z zamiarem mordowania w czasie zamieszek.

    Rzuca pan powazne oskarżenia. Amunicja ostra to amunicja przeciwsprzętowa.
    Do unieruchamiania samochodów, wyłamywania drzwi.

    > zapasów.
    >
    > Po co przechowywano tak? amunicj? do broni u?ywanej w czasie zamieszek,
    > skoro nie ma nawet kary ?mierci w Polsce?

    Przechowywano ją, gdyż miała posłuzyć do szkolenia policji. A broń
    gładkolufowa nie słuzy tylko w czasie zamieszek. Posługuje się nią np
    policja drogowa oraz oddziały antyterrorystyczne - i to właśnie z zapasów
    policji drogowej pochodziły feralne naboje.

    > Nie jestem policjantem. Próbowa?bym jednak rozmawia? cho?by do momentu
    > zanim nie ewakuuj? niewinnej m?odzie?y.

    Jak chce pan ewkuowac niewinną młodzież gdy po pierwsze nie wie pan czy
    wogóle w atakującym pana tłumie sa niewinni, nie zaangażowani ludzie, i z
    kim chce pan rozmawiać gdy już leca kamienie?

    > A wmojej opinii pan panie "s?dzio", cho?by dlatego ?e mnie pan obra?a.

    Pozaostawię to ocenie ogółu.

    --
    Falkenstein
    skazania.