  • 31. Data: 2004-11-21 19:00:25
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:cnqo7j$59u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Niewinnych?
    > Nie twierdze, ze powinni byc zabijani ale tacy swieci to oni chyba nie
    byli.

    A czemu była winna dziewczyna sprzedająca gofry na Juvenaliach, którą
    zamordowali ci policjanci?
    Czekam i proszę o szybką odpowiedź.

    Nie była święta? Zgrzeszyła poprzedniej nocy? Nie modliła się co wieczór?
    Nie była zakonnicą? Skąd te przypuszczenia? Tylko świętych policja nie
    zabija?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 32. Data: 2004-11-21 19:07:25
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    oznaczeniach?

    > Kolor ten sam, napisow nie przeczytasz z uwagi na ciemnosci.

    No to jeszcze raz pytam co za idiota zakupił taką broń dla policji, skoro
    nie da się odróźnić amunicji?

    > Roznia sie waga i wypustkami.

    A może jednak się da rozróźnić w takim razie?
    No to niech się pan zdecyduje, skoro pan się już zna.

    > .....sa jeszcze takie czynniki jak rekawiczki oraz stres.

    Czyli w stresie i w rękawiczkach mogę zastrzelić policjanta i nic mi nie
    zrobią?

    > Pewnie zabierzmy wogole policji bron:)

    Bardzo słuszna uwaga. Tacy ludzie nie powinni mieć broni, a już napewno nie
    taką, dla której nie da się rozróźnić naboi.

    > W to raczej nie uiwierze skoro jeszcze niedawno ladowałes magazynek broni
    gladkolufowej.

    Gdzie ładowałem taki magazynek broni gładkolufowej? Napisałem, że
    gładkolufowej?

    > Chyba raczej amunicja bo bron jest OK>:)

    A skąd pan wie, że jest OK, skoro jeszcze niedawno się pan nie znał?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 33. Data: 2004-11-21 19:09:34
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 20:00:25 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    > byli.
    >
    > A czemu by?a winna dziewczyna sprzedaj?ca gofry na Juvenaliach, któr?
    > zamordowali ci policjanci?

    Potrafi pan udowodnić, że policjanci strzelali z zamiarem pozbawienia
    życia? Bo jeżeli nie, to uzywanie określenia "morderstwo" jest
    nieuprawnione. Wszystkie okoliczności wskazują, że był to nieszczęśliwy
    wypadek bedacy następstwem tragicznej omyłki.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 34. Data: 2004-11-21 19:09:37
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byli.
    >
    > A czemu była winna dziewczyna sprzedająca gofry na Juvenaliach, którą

    Nie wiem co robila tam ta dziewczyna.
    Wiem natomiast co robil ten drugi niewinny.
    W zasadzie to on nic zlego nie robil, tylko rzucal plytami chodnikowi w policjantow.

    pozdr
    bogen

  • 35. Data: 2004-11-21 19:19:52
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshtwt8i1mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]
    > Potrafi pan udowodnić, że policjanci strzelali z zamiarem pozbawienia
    > życia? Bo jeżeli nie, to uzywanie określenia "morderstwo" jest

    Nieuprawnione jest strzelanie na oślep i zabijanie niewinnej młodzieży.
    Kiedy już zabito niewinnego człowieka z broni palnej jest to morderstwo i
    nie o słówka tu chodzi.
    Czy pan to nazwie Safari, czy morderstwo, czy wypadek jej rodziców to nie
    interesuje zapewne. Mnie też nie. Fakt jest faktem, że ta dziewczyna nie
    żyje i wina leży po stronie strzelającego, bo sama ta broń nie strzelała do
    niewinnej młodzieży.

    > Wszystkie okoliczności wskazują, że był to nieszczęśliwy
    > wypadek bedacy następstwem tragicznej omyłki.

    Okoliczności ustalone przez sitwę?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 36. Data: 2004-11-21 19:20:38
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > No to jeszcze raz pytam co za idiota zakupił taką broń dla policji, skoro
    > nie da się odróźnić amunicji?

    Prosze zapytac.
    http://www.kgp.gov.pl/

    > A może jednak się da rozróźnić w takim razie?
    > No to niech się pan zdecyduje, skoro pan się już zna.

    Nigdzie nie pisalem, ze nie mozna rozroznic.
    W pewnych okolicznosciach z " tamta" amunicja bylo to utrudnione i dlatego ta
    tragedia.

    > Czyli w stresie i w rękawiczkach mogę zastrzelić policjanta i nic mi nie
    > zrobią?

    Prosze sprobowac:)

    > Bardzo słuszna uwaga. Tacy ludzie nie powinni mieć broni, a już napewno nie
    > taką, dla której nie da się rozróźnić naboi.

    Ale jak trwoga to do Boga?

    > Gdzie ładowałem taki magazynek broni gładkolufowej? Napisałem, że
    > gładkolufowej?

    A tu:'A jak pan myśli? Nie zobaczy pan po kolorze co wystaje z łuski, kiedy ma pan
    w ręce magazynek odwrócony nabojami w stronę oczu przed załadowaniem, choćby
    po to, by sprawdzić, czy nie jest pusty? Nie odróżni pan gumy, od
    błyszczącego metalu? W butach też nie odróżnia pan metalowej podeszwy od
    gumowej?"

    > A skąd pan wie, że jest OK, skoro jeszcze niedawno się pan nie znał?

    Przyczyna tragedii w Lodzi bylo zaladowanie nieodpowiedniej amunicji.
    Co do samego wypadku ma bron?
    Aaa szybko sie ucze.
    Zna pan ten adres http://www.google.pl?

    pozdr
    bogen

    pozdr
    bogen

  • 37. Data: 2004-11-21 19:22:49
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomo?ci news:opshtwt8i1mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Nieuprawnione jest strzelanie na o?lep i zabijanie niewinnej młodzieży.
    > Kiedy już zabito niewinnego człowieka z broni palnej jest to morderstwo i
    > nie o słówka tu chodzi.

    Wlasnie o to chodzi.
    Troszke inna kwalifikacja prawna.

    pozdr
    bogen

  • 38. Data: 2004-11-21 19:24:44
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 20:07:25 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci
    > oznaczeniach?

    > No to jeszcze raz pytam co za idiota zakupi? tak? bro? dla policji, skoro
    > nie da si? odró?ni? amunicji?

    > A mo?e jednak si? da rozró?ni? w takim razie?
    > No to niech si? pan zdecyduje, skoro pan si? ju? zna.

    Moz

    > Czyli w stresie i w r?kawiczkach mog? zastrzeli? policjanta i nic mi nie
    > zrobi??

    > Bardzo s?uszna uwaga. Tacy ludzie nie powinni mie? broni, a ju? napewno
    > nie tak?, dla której nie da si? rozró?ni? naboi.

    Czyli policja powinna dobrym słowem zachęcać bandytów do poddania się? Bo
    pałami tez krzywde można zrobić.

    > Gdzie ?adowa?em taki magazynek broni g?adkolufowej? Napisa?em, ?e
    > g?adkolufowej?

    Pisał pan panie doktorze o odróżnianiu amunicji ostrej od umowej przy
    ładowaiu magazynka.

[...]
    błyszczšcego metalu? W butach też nie odróżnia pan metalowej podeszwy od
    gumowej?"

    A skoro amunicja gumowa przeznaczona jest tylko do broni gładkolufowej, i
    taką bronią posługuiwała się policja w trakcie omawianych wydarzeń
    najzupełniej uzasadnione było przyjęcie, że właśnie taką broń ma pan na
    myśli.

    > A sk?d pan wie, ?e jest OK, skoro jeszcze niedawno si? pan nie zna??

    Sprawdził w internecie. ja też. Bo w odróżnieniu od pana nie mam zwyczaju
    wypowiadania sie na tematy, o których nie mam pojęcia.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 39. Data: 2004-11-21 19:29:25
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 20:19:52 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtwt8i1mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Nieuprawnione jest strzelanie na o?lep i zabijanie niewinnej m?odzie?y.

    A uprawnione jest obrzucanie policjantów płytami chodnikowymi? Bo ten
    aspekt całego zajścia wydaje się pan pomijać. Ni neguję przy tym faktu, że
    amunicja typu brenneke nie jest przeznaczona do strzelania do ludzi i
    uzycie jej było niezgodnie z przepisami.

    > Kiedy ju? zabito niewinnego cz?owieka z broni palnej jest to morderstwo i
    > nie o s?ówka tu chodzi.

    Panie doktorze. To jest grupa pl.soc.prawo i tutaj rozrózniamy pojęcia
    morderstwa, zabójstwa i nieumyślnego spowodowania śmierci. Jeżeli panu to
    nie odpowiada proszę przenieść się na inna grupę. Nikt tu po panu płakał
    nie będzie.

    > Czy pan to nazwie Safari, czy morderstwo, czy wypadek jej rodziców to nie
    > interesuje zapewne. Mnie te? nie. Fakt jest faktem, ?e ta dziewczyna nie
    > ?yje i wina le?y po stronie strzelaj?cego, bo sama ta bro? nie strzela?a
    > do niewinnej m?odzie?y.

    Wina, to także słowo, które w prawie ma ściśle okreslone znaczenie. Radzę
    się z nim zapoznać.

    > Okoliczno?ci ustalone przez sitw??

    Bo pan oczywiście wie lepiej, zna się lepiej i ma rację.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 40. Data: 2004-11-21 19:29:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > Prosze wskazac mi zdanie, gdzie ich usprawiedliwiam.

    Prosimy nie karmić trolli - dyrekcja ZOO :-D