  • 221. Data: 2004-11-27 16:03:40
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jak znajdzie sie okolo 10 metrow przede mną wtedy rozpocznę.
    >A pomyslale ze rzaden policjant nie bedzie ryzykowal strzelania w ten
    sposob?
    >Pojazd jadacy z predkoscia np 50km/h z odleglosci 10 m dosc szybko sie
    przemiesci i dosc prezyzyjnie moze potracic >policjanta.

    >(moze jak
    > będzie bliżej)

    A niby gdzidee stali policjanci przy ostatnich nieudanych akcjach?

    podejrzewalem ze masz cos nie tak z glowa, teraz jestem tego pewny.
    Przeciez nie bedzie stac na ulicy, ma tysiace mozliwosci. Za slupem, w
    krzakach itd. itd.
    Wazne zeby sie choc kilka sekund wczesniej sie na tyle przytowowal by moc
    wyjac pistolet
    i wycelowac w jadacy samochod. Bedzie mial wtedy kilka chwil by
    precyzyjnie wymierzyc w opone.
    A nie w sotatniej chwili wyjac i stzrelac gdzie popadnie.

    P.

  • 222. Data: 2004-11-27 16:05:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Oczywiscie ze ta ustawa nie dotyczy policji.
    >Czyli dotyczy Przemka, ktory chce sobie postrzelac z broni palnej gdzies
    na wsi.
    >Noo chyba, ze jest policjantem.

    >Jak widze, to rozmowa z panem nie ma sensu.
    >Widac czytanie ze zrozumiem panu nie wychodzi.

    sorry facet ale to ty masz raczej problem ze zrozumieniem tego co czytasz.

    " 1) broni i amunicji stanowi?cych uzbrojenie Sił Zbrojnych
    Rzeczypospolitej
    > Polskiej, Policji, Urzędu Ochrony Państwa, Straży Granicznej, Służby
    "

    dotyczy BRONI STANOWIĄCEJ uzbrojenie Policji a nie dotyczy Policji.

    P.

  • 223. Data: 2004-11-27 16:07:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak nie ostra, to zalatwie bardzo dobra na farbe. (wierna replike)

    "Ktora zapewne strzelajac farba bedzie miala taki sam odrzut jak prawdziwa
    bron palna?

    Nie kompromituj sie, strzelanie z pistoletu z farbka a z prawidziwej
    jednostki broni to dwie rozne rzeczy.
    Fachowiec."

    Nie kompromintuje.
    Czlowiek myslacy by wiedzial ze pierszy strzal bedzie taki sam. Odrzut
    mialby wplyw na drugi strzal.

    P.

  • 224. Data: 2004-11-27 21:38:01
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:coa8o5$87h$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Fachowiec."
    >

    > Nie kompromintuje.
    > Czlowiek myslacy by wiedzial ze pierszy strzal bedzie taki sam. Odrzut

    Ty naprawde nie wiesz o czym piszesz: lol

    bogen

  • 225. Data: 2004-11-27 21:44:55
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:coa8k5$7q1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Rzeczypospolitej
    > "
    >
    > dotyczy BRONI STANOWIĄCEJ uzbrojenie Policji a nie dotyczy Policji.

    Chlopie czytaj na glos.

    Art. 3. Przepisy ustawy nie dotyczą:
    1) (1) broni i amunicji stanowiących uzbrojenie Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej
    Polskiej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży
    Granicznej, Służby Więziennej oraz innych państwowych formacji uzbrojonych, w
    odniesieniu do których dostęp do broni i amunicji regulują odrębne przepisy,

    Czyli przepisy tej ustawy nie dotycza ww. sluzb.
    Uzycie i postepowanie z broni przez te sluzby reguluja inne przepisy.
    Czy JESLI TY NIE JESTES FUNKCJONARIUSZEM JEDNEJ Z WW SLUZB PRZEPISY KARNE TEJ USTAWY
    DOTYCZA WLASNIE CIEBIE!!

    bogen

  • 226. Data: 2004-11-27 21:54:53
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:coa8gr$7eu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > precyzyjnie wymierzyc w opone.
    > A nie w sotatniej chwili wyjac i stzrelac gdzie popadnie.

    Dam sobie reke uciac, ze jedyna bronia z jakiej strzelales jest pistolet na kuki z
    farba.
    Dawano sie tak nie ubwawilem.
    Pisz dalej.
    Twoje wyszkolenie strzeleckie jest niesamowite.

    pozdr
    bogen

  • 227. Data: 2004-11-28 09:33:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

[...]

    a ja dam sobie reke uciac ze jestes tym lysym debilem z sejmu co tak
    zawsze policji broni,
    cokolwiek gdziekolwiek zrobia.

    Prosze skomentowac rozstawienie polciajntow wostatnich glosnych
    przypadkach.
    Chocby wtedy gdy zabito jednego chlopaka drugiego okaleczono. jak daleko
    stali?
    2,3 metry od samochodu?

    P.

  • 228. Data: 2004-11-28 09:35:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

[...]

    rozmawiam z debilem.

    Przepisy nie dotycza broni i amunicji BĘDĄCEJ na wyposazeniu tych służb!

    P.

  • 229. Data: 2004-11-28 09:37:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie kompromintuje.
    > Czlowiek myslacy by wiedzial ze pierszy strzal bedzie taki sam. Odrzut
    > mialby wplyw na drugi strzal.

    "Ty naprawde nie wiesz o czym piszesz: lol"

    prosze napisac czym sie rozni pierwszy strzal (wycelowanie i strzal)
    wierna replika broni ? (z inna amunicja)

    P.

  • 230. Data: 2004-11-28 11:50:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > rozmawiam z debilem.
    >
    > Przepisy nie dotycza broni i amunicji BĘDĄCEJ na wyposazeniu tych służb!
    ~~~

    bez tego "nie"

    P.