  • 211. Data: 2004-11-27 12:21:32
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b02.0000033c.41a85ae8@newsgate.onet.pl...

    > udowodnie Panu ze mozna w godzine sie nauczyc strzelac w opony. Jest to
    > kwestaia zalapania
    > w jaki sposob dany celownik dziala. Bpo jezeli czlowiek celuje a nie bawi
    > sie w Kowboja (wyjmujac i strzelajac
    > bez zastanowienia) to ja problemu nie widze.
    > Mysle ze uda sie do wakacji. Musze odpowiednie srodki znalezc i czlowieka
    > z uprawnieniami. W kazdym razie na pewno w 2005 roku to zalatwie.

    Noo ciekawe, bardzo ciekawe.
    Bedziesz strzelal w kola pojazdu?
    Zarowno Ty jak i pojazd do ktorego bedziesz strzelal bedzie w ruchu przy znacznej
    predkosci?

    pozdr
    bogen

  • 212. Data: 2004-11-27 13:04:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Noo ciekawe, bardzo ciekawe.
    Bedziesz strzelal w kola pojazdu?
    Zarowno Ty jak i pojazd do ktorego bedziesz strzelal bedzie w ruchu przy
    znacznej predkosci?"

    a po co ja mam byc w znacznej szybkosci, ja bede celowac a powiedzmy
    "maluch" albo jakis duzy fiat itp. bedzie jechac.

    [] -> ulica (gdzies na wsi) -> -> -> "pif paf" :-) i
    dalej z flakiem jedzie.
    tutaj ja X

    proste.

    jezeli sie oczekuje ze cos przejedzie wystaczy sie przygotowac do tego.
    (czyt. celowac) a nie wyjac w ostatniej chwili
    bo tak to sie w nigdy ie trafi w to w co sie chce trafic.

    P.

  • 213. Data: 2004-11-27 14:07:44
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:co9u0q$r3d$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > "maluch" albo jakis duzy fiat itp. bedzie jechac.
    >
    > [] -> ulica (gdzies na wsi) -> -> -> "pif paf" :-) i

    Powiedz mi w ktorym momecie bedziesz oddawal strzaly w kierunku pojazdu?

    pozdr
    bogen

  • 214. Data: 2004-11-27 14:18:06
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

> [...]

    > "maluch" albo jakis duzy fiat itp. bedzie jechac.
    >
    > [] -> ulica (gdzies na wsi) -> -> -> "pif paf" :-) i

    Tak przy okazko to zachecam do lektury:
    USTAWA
    z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji

    Widze, ze zarowno o broni jak i o przepisach regulujacych jej uzycie pojecie masz
    znikome.

    pozdr
    bogen

  • 215. Data: 2004-11-27 14:30:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Powiedz mi w ktorym momecie bedziesz oddawal strzaly w kierunku pojazdu?

    jak znajdzie sie okolo 10 metrow przede mną wtedy rozpocznę. (moze jak
    będzie bliżej)

    P.

  • 216. Data: 2004-11-27 14:32:22
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji
    > Widze, ze zarowno o broni jak i o przepisach regulujacych jej uzycie

    Pan panie Bogen gdzieś coś znalazł i szpanuje, a nie doczytał pan Art 3. tej
    ustawy.
    Art. 3. Przepisy ustawy nie dotyczą:

    1) broni i amunicji stanowiących uzbrojenie Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej
    Polskiej, Policji, Urzędu Ochrony Państwa, Straży Granicznej, Służby
    Więziennej oraz innych państwowych formacji uzbrojonych, w odniesieniu do
    których dostęp do broni i amunicji regulują odrębne przepisy,

    Czyli ta ustawa która pan każe czytać panu Przemkowi nie dotyczy Policji, o
    której tu mowa.

    Dyskusja z panem nie ma sensu.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 217. Data: 2004-11-27 14:33:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

[...]

    nie masz sie juz do czego przypierd. ?

    Jak nie ostra, to zalatwie bardzo dobra na farbe. (wierna replike)
    W kazdym razie udowodnie ze to co tutaj piszecie o niemozliwosci trafienia
    w opony jest totalna bzdura.
    Zreszta jak pisalem niedawno "prawdziwi" policjanci mieli okazje to
    udowodnic.

    P.

  • 218. Data: 2004-11-27 15:39:36
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pojecie masz znikome.
    >
    > Pan panie Bogen gdzie? co? znalazł i szpanuje, a nie doczytał pan Art 3. tej
    > ustawy.
    > Art. 3. Przepisy ustawy nie dotycz?:
    >
    > 1) broni i amunicji stanowi?cych uzbrojenie Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej
    > Polskiej, Policji, Urzędu Ochrony Państwa, Straży Granicznej, Służby
    > Więziennej oraz innych państwowych formacji uzbrojonych, w odniesieniu do
    > których dostęp do broni i amunicji reguluj? odrębne przepisy,
    >
    > Czyli ta ustawa która pan każe czytać panu Przemkowi nie dotyczy Policji, o

    Oczywiscie ze ta ustawa nie dotyczy policji.
    Czyli dotyczy Przemka, ktory chce sobie postrzelac z broni palnej gdzies na wsi.
    Noo chyba, ze jest policjantem.

    Jak widze, to rozmowa z panem nie ma sensu.
    Widac czytanie ze zrozumiem panu nie wychodzi.

    bogen

  • 219. Data: 2004-11-27 15:44:44
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:coa32a$gla$1@inews.gazeta.pl...

    > jak znajdzie sie okolo 10 metrow przede mną wtedy rozpocznę.

    A pomyslale ze rzaden policjant nie bedzie ryzykowal strzelania w ten sposob?
    Pojazd jadacy z predkoscia np 50km/h z odleglosci 10 m dosc szybko sie przemiesci i
    dosc prezyzyjnie moze potracic policjanta.

    >(moze jak
    > będzie bliżej)

    Ooo blizej??
    Super. Moze zaczniesz szkolic policjantow.
    Szkole pt." Jak zginac na drodze"

    Chlopie nie masz pojecia o pracy policji a tym bardziej o strzelaniu i broni jaka
    posiada na wyposazeniu policja.

    pozdr
    bogen

  • 220. Data: 2004-11-27 15:47:20
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:coa382$h90$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pojecie masz znikome."
    >

    > nie masz sie juz do czego przypierd. ?
    >
    > Jak nie ostra, to zalatwie bardzo dobra na farbe. (wierna replike)

    Ktora zapewne strzelajac farba bedzie miala taki sam odrzut jak prawdziwa bron palna?

    Nie kompromituj sie, strzelanie z pistoletu z farbka a z prawidziwej jednostki broni
    to dwie rozne rzeczy.
    Fachowiec.

    pozdr
    bogen