  • 1. Data: 2003-01-13 10:40:04
    Temat: Jakie sankcje za niedotrzymanie terminu
    Od: Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

    Witam serdecznie wszystkich.
    Mam pytanie dot. opoznienia spoldzielni mieszkaniowej przy podpisywaniu
    aktow notarialnych.
    W umowie wstepnej okreslila termin trzech miesiecy, ktorych nie dotrzymala
    (minelo 18.12.2002).
    Czy my finansujacy mamy jakies mozliwosci obciazenia ich karami lub
    przyspieszyc date podpisania??
    Prosze o odpowiedz
    Zdesperowany Witek

    Witold Mikiciuk <w...@n...pl>