  • 11. Data: 2007-03-02 20:08:47
    Temat: Re: Jakie mp3 legalne?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotrek napisał:
    [..]
    > temu artykuł na onecie, w którym cytowano panią prawnik twierdzącą, że już samo
    > posiadanie plików mp3 jest przestępstwem.

    Na pewno nie w Polsce.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 12. Data: 2007-03-02 20:39:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ja przynajmniej nie rżne kotow :)

    lub nie rrzne sam juz nie wiem jak sie to pisze

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 13. Data: 2007-03-02 20:40:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Wszystko pięknie, tylko jak się to ma do tego, co się powszechnie twierdzi (że
    > już samo posiadanie mp3 jest nielegalne i karalne)? Czytałem nawet jakiś czas
    > temu artykuł na onecie, w którym cytowano panią prawnik twierdzącą, że już samo
    > posiadanie plików mp3 jest przestępstwem.

    jakis link? Jak ziobro sie postara to bedzie wiecej tego typu porad :)

  • 14. Data: 2007-03-02 20:58:49
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > lub nie rrzne sam juz nie wiem jak sie to pisze

    http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html :)

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 15. Data: 2007-03-02 21:17:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

    > Oj ... zaraz sie wojna zacznie ;)
    > Ja fluxa znalazlem przez google.
    > A zlodzieje sa od programow :) Jeszcze tego by brakowalo, zeby za
    > sluchanie radia grzywne nakladali.

    a gdzies go znalalz? ja szukalem i nie znalelzlem :)
    dopiero emule mi sciagnal...

    P.

  • 16. Data: 2007-03-02 21:57:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html :)

    Zostaw... Jak on nie widzi różnicy między psem a żoną, to myślisz, że
    zauważy różnicę między "rz" a "ż"?

  • 17. Data: 2007-03-02 22:24:26
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > jakis link? Jak ziobro sie postara to bedzie wiecej tego typu porad :)

    Linku do tamtego artykułu już nie mam, ale znalazłem coś takiego:

    http://forum.php.pl/index.php?showtopic=7783

    Chodzi mi o wypowiedź niejakiego wassago. Jeśli historia nie jest wyssana z
    palca, to jakim prawem ci gliniarze nakładali kary za posiadanie plików mp3?

  • 18. Data: 2007-03-02 22:25:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zostaw... Jak on nie widzi różnicy między psem a żoną, to myślisz, że
    > zauważy różnicę między "rz" a "ż"?

    ha!
    myslisz ze nikt twoich skonnosci do rzniecia kociego odbytu kociazu p.
    nie zauwzy jak napiszesz taki bzdet ? :)

    P.

  • 19. Data: 2007-03-02 22:27:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek napisał(a):

> [...]
    > palca, to jakim prawem ci gliniarze nakładali kary za posiadanie plików mp3?

    jesem lekko wstaiwiony wiec nie cztam, domniemywam z oskarzaja o
    udostpenianie (czyli sciagnie tych mp3jek klientem p2p ktoy udostepnia
    sciagajac.

    P.

  • 20. Data: 2007-03-03 08:42:11
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-03-2007 o 20:30:31 Piotrek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wszystko pięknie, tylko jak się to ma do tego, co się powszechnie
    > twierdzi (że
    > już samo posiadanie mp3 jest nielegalne i karalne)?

    Nijak sie ma. Tak samo mozna powiedziec, ze nietrzymanie sie rurki w
    pojezdzie komunikascji miejskiej jest nielegalne i karalne.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.