  • 11. Data: 2020-12-14 12:29:38
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 11:13, Liwiusz pisze:

    > Przyłapaliśmy tweeterówę na kłamstwie, to zmienia temat i idzie w
    > kolejne fejk niusy.
    >
    > To nie tak, drogi kolego.
    >
    > Był mandat za osiem gwiazd? Nie było.

    Mandaty za protestowanie przeciwko obecnej władzy widziałeś?

    Milicja zapewne też nie pilnuje schodów, lecz pilnuje porządku?
    Napierdalania kobiet pałami w cywilu też nie było, bo przecież
    napierdalali niebezpiecznych prowokatorów.

    To nie tak, drogi kolego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2020-12-14 12:34:51
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 11:43, Olin pisze:

    > Pewien człowiek rozrzuca na Placu Czerwonym ulotki. Oczywiście kilku
    > smutnych panów go prędko dopada i prowadzi na komisariat.
    > Tamże okazuje się, że owe ulotki to zupełnie puste kartki papieru.
    > - Co to ma znaczyć? - pytają go.
    > - A po co pisać cokolwiek! Przecież wszystko jasne!

    Potem Liwiusze piszą, że przecież nie dostał 10 lat w obozie pracy za
    rozrzucanie ulotek, tylko za zaśmiecanie miasta, więc nie ma tematu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2020-12-14 12:43:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 12:34, Kviat pisze:

    > Potem Liwiusze piszą, że przecież nie dostał 10 lat w obozie pracy za
    > rozrzucanie ulotek, tylko za zaśmiecanie miasta, więc nie ma tematu.

    Nie ma to jak analogia z dupy. Nikt tu nie mówi o 10 latach, tylko o
    tamowaniu ruchu. Może to tylko pretekst, ale robienie z tego niewiadomo
    jakiego męczeństwa jest naigrywaniem się z prawdziwych ofiar
    komunistycznego reżimu. To, co teraz jest, to tylko farsa, i po jednej,
    i po drugiej stronie.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2020-12-14 12:58:57
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 12:43, Liwiusz pisze:

    > Nie ma to jak analogia z dupy. Nikt tu nie mówi o 10 latach, tylko o
    > tamowaniu ruchu.

    Nikt tu nie mówi o 10 latach, tylko o prześladowaniu obywateli pod
    pretekstami z dupy.
    Nie moja wiana, że analogii nie zrozumiałeś.

    > Może to tylko pretekst,

    Serio? Jednak odrobina rzeczywistości dociera?

    > ale robienie z tego niewiadomo
    > jakiego męczeństwa jest naigrywaniem się z prawdziwych ofiar
    > komunistycznego reżimu.

    Czyli obywatele mają trzymać mordy w kubeł, bo przecież jeszcze nie
    strzelają do nich na ulicach, więc nie ma sprawy?

    > To, co teraz jest, to tylko farsa, i po jednej,
    > i po drugiej stronie.

    Bzdura. Ta farsa jest tylko po jednej stronie. Twierdzenie, że tak nie
    jest, to twierdzenie z dupy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2020-12-14 13:12:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-14 o 12:58, Kviat pisze:

    > Nikt tu nie mówi o 10 latach, tylko o prześladowaniu obywateli pod
    > pretekstami z dupy.
    > Nie moja wiana, że analogii nie zrozumiałeś.

    Tamowanie ruchu i przejazd na czerwonym świetle to preteksty z dupy?
    Przetestuję, jak mnie na tym złapią następnym razem.

    > Czyli obywatele mają trzymać mordy w kubeł, bo przecież jeszcze nie
    > strzelają do nich na ulicach, więc nie ma sprawy?

    Tutaj wystarczyłoby nie przyjmować mandatu, gdyby rzeczywiście się nie
    przejechało na czerwonym świetle.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2020-12-14 13:16:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 13:12:38 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Tutaj wystarczyłoby nie przyjmować mandatu, gdyby rzeczywiście się nie
    > przejechało na czerwonym świetle.

    Z choinki się urwałeś? Widziałeś kiedykolwiek żeby zeznanie obwinionego
    w sądzie przeważyło nad zdaniem dwóch policjantów z patrolu? Mogą łżeć
    bezwstydnie i nic im nie zrobisz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 17. Data: 2020-12-14 14:03:27
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 13:16 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Z choinki się urwałeś? Widziałeś kiedykolwiek żeby zeznanie obwinionego
    > w sądzie przeważyło nad zdaniem dwóch policjantów z patrolu? Mogą łżeć
    > bezwstydnie i nic im nie zrobisz.

    Brak wyobraźni to też upośledzenie...

    Inkryminowany, sądzony w kontekście protestu ***** *** stałby się kolejnym
    bohaterem opozycji.
    Tzw. dziennikarzełki mainstreamu stałyby w kolejce do wywiadów.
    Watahy prawników (z koniem na czele) rzuciłyby się na pomoc ofierze
    totalitaryzmu.
    A sąd pewnie zechciałby zaznaczyć swoją niezależność poprzez wyrok
    uniewinniający, lub inną formę ukręcenia sprawy.

    Ktoś wyraźnie na siłę próbował upolitycznić zwykłe złamanie PoRD.
    Na szczęście nie wszyscy poddają się histerii.

    --
    Trefniś

  • 18. Data: 2020-12-14 14:48:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-12-14 o 11:33, Liwiusz pisze:

    > Jedna to lewica światopoglądowa, druga gospodarcza.

    Inaczej bezbożna i pobożna.

  • 19. Data: 2020-12-14 15:06:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 14:03:27 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Watahy prawników (z koniem na czele) rzuciłyby się na pomoc ofierze
    > totalitaryzmu.

    Masz pojęcie o totalitaryźnie jak świnia o gwiazdach.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 20. Data: 2020-12-14 15:16:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Masz pojęcie o totalitaryźnie jak świnia o gwiazdach.

    Właśnie ma, dlatego te jęki o mandacie dla ośmiu gwiazd może skwitować
    tylko uśmiechem politowania. Dziwne, że nie wychwyciłeś ironii.

    --
    Liwiusz