  • 11. Data: 2003-09-13 15:17:47
    Temat: Re: Jak zostalem kryminalista - pare pytan.
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Xem" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bjv877$fhd$1@absinth.dialog.net.pl...

    > I teraz ostania sprawa, jak jeden z kolegow zauwazyl za to wykroczenie
    > wedlug taryfiaktora przysluguje max. 100 zl ??

    Za jakie wykroczenie?

    >przeciez to policjant mnie ukaral niewlasciwa kwota ??

    Nie ukarał. Zaproponował mandat ( a nie miał takiego obowiązku) którego nie
    przyjąłeś.

    Pozdr
    Leszek
    Rozumiem że dla ciebie troll to ktoś kto wyraża opine nie takie jakich byś
    się spodziewał.

  • 12. Data: 2003-09-13 19:20:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Sep 2003, Xem wrote:
    [...]
    >+ A busem jechalismy razem ja mowj rower

    ...może ktoś ze speców skomentować ?
    Szczególnie w kontekście widzianych tu tekstów "niemożliwe,
    przepisy nie przewidują [chyba o areszt szło]" ?

    >+ i 5 policjantow ::)

    ...z komentarzy wynika że to jest w porządku :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-09-13 19:22:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Sep 2003, stavi wrote:
    [....]
    >+ > pokryć koszty sądowe - zapłacisz jakieś 9 złotych z groszami
    >+
    >+ Rzeczywiście koszty sądowe są tak niskie ?

    ...też pytałem, czy z okazji likwidacji kolegium miała
    miejsce cicha podwyżka czy nie :), może ktoś akurat
    wie ;) (motywacji do szukania nie mam ;])

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-09-13 23:37:54
    Od: "Yonnie \"Róża\"" <r...@g...pl>

    > Tak na marginesie - nie sądzę aby była to "głupia zabawa". Skoro nie mozna
    > jeździć rowerem po chodniku to nie można (od tego jest ulica), a jeśli
    ktoś
    > łamie ten zakaz to popełnia wykroczenie.

    W tym kraju jest wszystko do góry nogami. W moim mieście są 2 krótkie
    ścieżki rowerowe, które kończą się w najmniej oczekiwanych miejscach
    (ruchliwa droga).
    Gdzie mają jeździć dzieci i nastolatkowie nie posiadający karty rowerowej
    lub prawa jazdy? Widziałam jak wyglądają ścieżki w Holandii i w Austrii.
    Tam można rowerem dotrzeć wszędzie. To śmieszne, że nie ma kto się
    rozprawić z bandami chłystków grasującymi po osiedlach, a czepiają
    się cyklistów.

    Yonnie

  • 15. Data: 2003-09-14 05:04:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Yonnie "Róża"" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie mają jeździć dzieci i nastolatkowie nie posiadający karty rowerowej
    > lub prawa jazdy? Widziałam jak wyglądają ścieżki w Holandii i w Austrii.

    Co ma piernik do wiatraka?

    > Tam można rowerem dotrzeć wszędzie.

    Myślisz że na odcinku obowiązywania zakazu ruchu również? Nie sądzę.

    >To śmieszne, że nie ma kto się rozprawić z bandami chłystków grasującymi
    po osiedlach, a >czepiają się cyklistów.

    Wg.Ciebie to śmieszne?? To jest smutne.
    Ale łamiącymi prawo rowerzystami też ktoś musi się zająć.Jadąc w centrum
    miasta po chodniku lub deptaku stanowią zagrożenie dla pieszych a wszelkie
    przepisy mają w nosie.

    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2003-09-14 09:19:16
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bjstsu$agd$1@inews.gazeta.pl>, wrote:
    > Na mój nos chłopaki chcieli dostać w łapę na śniadanie, dlatego uczepili się
    > Ciebie i straszyli 200 zł mandatem. A że nie wyszedłeś z inicjatywą - to
    > musieli dotrzymać słowa (bo przecież są twardzi) i wypisać mandat. A że nie

    A jakby wyszedł z tą genialną inicjatywą to zdaje się mógłby już do
    rejestru skazanych trafić.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2003-09-14 09:23:31
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bk0stm$7sh$1@topaz.icpnet.pl>, Leszek wrote:
    > Myślisz że na odcinku obowiązywania zakazu ruchu również? Nie sądzę.

    Oczywiście, że nie. Sam się ledwo raz straży miejskiej wybroniłem bo
    wjechałem rozpędem w taką strefę. Mandat też ZCP ca 100zł :)

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2003-09-14 10:58:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Może kolegium zwolniło go z części kosztów z uwagi na trudną sytuację
    rodzinna. ;-)) nie wiem i nie chce mi się sprawdzać, jak to było drzewiej.
    Obecnie wychodzi mi na około 100 zł.

  • 19. Data: 2003-09-14 11:02:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Ale weźmie pod uwagę również aroganckie zachowanie obwinionego po
    | popełnieniu wykroczenia.Biedaka nie stać na takie zachowanie;)

    Nie opluł nikogo. Nie porysował radiowozu. W świetle obecnej praktyki odmowa
    przyjęcia mandatu jest umiarkowanie aroganckim zachowaniem. Zresztą za
    zachowanie aroganckie, dokąd nie uwłacza ono chonowi służby nie można nikogo
    ukarać - niestety.

    | Tam był zakaz ruchu i za to zostanie ukarany.Taryfikator zresztą sądu nie
    | obowiązuje.

    A skąd wiesz o tym zakazie? No bo ja w postach nie znalazłem nic takiego.

    No i o którym taryfikatorze piszesz jako nieobowiązującym sądy. Jeśli tym od
    mandatów, to jest to wydaje mi się oczywiste. W końcu sąd mandatu nie będzie
    nakładał. Jeśli o ten dotyczący kosztów, to w takim razie dla kogo to
    Rozporządzenie?

  • 20. Data: 2003-09-14 11:05:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | A busem jechalismy razem ja mowj rower i 5 policjantow ::)

    W KF: Co się stało z 6 policjantem? Pisałeś, że było ich 6-ciu.

    | I z jakiej okazji mam placic za badanie alkomatem ??
    |
    | I teraz ostania sprawa, jak jeden z kolegow zauwazyl za to wykroczenie
    | wedlug taryfiaktora przysluguje max. 100 zl ?? Wiec jesli bym udowodnil
    | sadowi ze tak wlasnie je (znaczy podejrzewamze sedzii zna przepisy), to
    | dlaczego ja mam ponosci koszty postepowania sadowego. przeciez to
    policjant
    | mnie ukaral niewlasciwa kwota ??

    Z tym alkomatem ewentualnie szansę się wybronić. No bo faktycznie skoro
    byłeś trzeźwy, to kosztów ponieść nie powinieneś. Co do pozostałych kosztów,
    to raczej nic na to nie poradzisz.