  • 1. Data: 2007-11-27 21:40:30
    Temat: Jak zarejestrować bloga w sadzie?
    Od: m...@g...com

    Mniejsza o to juz czy to glupie czy nie ale tak juz jest i chce sie do
    tego dostosowac.
    Mam w zwiazku z tym kilka pytan:
    -ile to kosztuje?
    -gdzie to trzeba zglosci to znaczy w jakim sadzie
    -co bedzie potrzebne zeby to zglosic znaczy co mam ze soba wziasc,
    jakie dokumenty?
    dziekuje
    dodam ze prowadze maly internetowy serwis ktory aktualizuje kilka razy
    w tygodniu ktorego odwiedzalnosc to kolo 200-300 unikalnych
    uzytkownikow dziennie.
    Dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-11-27 23:06:48
    Temat: Re: Jak zarejestrować bloga w sadzie?
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    A myslisz ze taki Marcinkiewicz byly premier i osiedlowy glupek
    zarejestrowal swojego bloga gdziekolwiek?

  • 3. Data: 2007-11-28 07:15:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    >A myslisz ze taki Marcinkiewicz byly premier i osiedlowy glupek zarejestrowal
    >swojego bloga gdziekolwiek?

    a co to ma do rzeczy, moze pytajacy chce miec prawa i obowiazki prasowe :)

  • 4. Data: 2007-11-28 07:34:55
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 13:40:30 -0800, maralikpl napisał(a):

    > Mniejsza o to juz czy to glupie czy nie ale tak juz jest i chce sie do
    > tego dostosowac.

    Dostosować się nie musisz, wymogu nie ma. Możesz to potraktować jako
    kaprys.

    > Mam w zwiazku z tym kilka pytan:
    > -ile to kosztuje?

    40 złotych...

    > -gdzie to trzeba zglosci to znaczy w jakim sadzie -co bedzie potrzebne
    > zeby to zglosic znaczy co mam ze soba wziasc, jakie dokumenty?

    ... płatne znakami opłaty sądowej, przelewem na rachunek właściwego sądu
    lub w kasie tegoż sądu.
    Znaczki nalepiasz na wniosek, który musisz sporządzić wg schematu w art.
    20 ust. 1 prawa prasowego.
    Zresztą dobra, przepisz sobie:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,lege;artis;-;blog;lub;c
    zasopismo,6379.html

    > dodam ze prowadze maly internetowy serwis ktory aktualizuje kilka razy w
    > tygodniu ktorego odwiedzalnosc to kolo 200-300 unikalnych uzytkownikow
    > dziennie.

    Gratuluję :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 5. Data: 2007-11-28 09:33:59
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    m...@g...com writes:

    > Mniejsza o to juz czy to glupie czy nie ale tak juz jest i chce sie
    > do tego dostosowac.

    Bzdura. To, że sąd wydał taki a nie inny wyrok w sprawie portalu
    internetowego, w którego nazwie dodatkowo znajdowało się słowo
    'gazeta', nie oznacza jeszcze, że wszystkie blogi to prasa.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 6. Data: 2007-11-28 09:35:58
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@o...com> writes:

    > Dostosować się nie musisz, wymogu nie ma. Możesz to potraktować
    > jako kaprys.

    Myślisz że Prokom i Microsoft będą teraz rejestrować swoje serwisy
    WWW jako tytuły prasowe? Już prędzej powinni zarejestrować swoje
    biuletyny rozsyłane pocztą elektroniczną.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 7. Data: 2007-11-28 09:40:54
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 10:35:58 +0100, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > Myślisz że Prokom i Microsoft będą teraz rejestrować swoje serwisy WWW
    > jako tytuły prasowe? Już prędzej powinni zarejestrować swoje biuletyny
    > rozsyłane pocztą elektroniczną.

    Myślę, że nie będą, przecież napisałem, że wymogu nie ma. Można się tym
    bawić, zrobić z tego jakiś tam happening (tj. można było, już za późno ;-
    PPP )

    Biuletynów rejestrować nie trzeba, biuletyn to wprawdzie prasa, ale nie
    dziennik lub czasopismo ;-)
    BTW cały cyrk polega na tym, że brak jest sensownej definicji biuletynu,
    dziennika, czasopisma itd.