  • 11. Data: 2007-11-22 00:19:04
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć się przed plagiatem?
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Dziękuje za odpowiedz. Serwis Plagiat.pl mimo wszystko nie gwarantuje
    > mi, że to ja będę autorem tekstu, ale może odstraszy "naśladowców" albo
    > raczej ich wydawców. Co do poczty elektronicznej na pewno skorzystam, bo
    > niewielki to trud, może nawet na kilka skrzynek tak dla pewności
    > prześlę. Myślałem jeszcze o podpisie elektronicznym bądź po prostu
    > certyfikowanym znaczniku czasu, ale nie wiem jaki to byłby koszt, musze

    Sam znacznik czasu jest darmowy - gdzieś miałem adres strony, do której
    po prostu robiło się upload pliku i ściągało się gotowy plik ze
    znacznikiem. Niestety nie jestem w stanie podać, ale możesz poszukać.

    Teraz więc musisz to jakoś zaszyfrować i/lub podpisać, a następnie
    oznakować tym znacznikiem czasu.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2007-11-22 00:54:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Doktorant wrote:

> [...]
    > z nagraniem z jakąś taśmą - cos a'la sticker do części komputerowych
    > albo po prostu włożyć cd do koperty i tą obstemplować. Muszę jeszcze to

    Z chałupniczych metod jest jeszcze wysłanie samemu sobie poleconym. Na ile
    skuteczne dowodowo - nie wiem (w końcu większość kopert ładnie się otwiera
    nad parą).

    p. m.

  • 13. Data: 2007-11-23 11:17:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Nov 2007, Heming wrote:

    > Data pewna po 6 zł za strone + vat? Kooooosztowny interes. :>

    Ale to nie umowa, poświadczenie *wybranych* stron całkiem dobrze
    zrobi, jak strona przeciwna powoła się na fakt że napisała
    CAŁĄ pracę ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-11-28 10:43:10
    Od: Doktorant <D...@u...pl>

    21.11.2007 10:39 - Garvey:
    > mozesz zaladowac swoja prace na http://www.plagiat.pl
    > coraz wiecej uczelni sprawdza tam prace
    >
    > zakladasz konto, wysylasz plik na serwer, zezwalasz na dodanie go do
    > bazy (nie zapomnij podac swoich danych, zeby w przyszlosci, gdy beda
    > weryfikawac twoja prace w systemie, nie stwierdzili 100% plagiatu :P)
    >
    > od tego momentu kazda sprawdzana praca bedzie porownywana rowniez z
    > twoja praca

    Czy używałeś już tego serwisu że wiesz, że na pewno tak działa?
    Wg FAQu twoja praca jest dodawana do bazy która służy do porównań tylko
    w momencie gdy używasz konta z abonamentem, a to jest przewidziane dla
    uczelni, wydawnictw i właścicieli stron www. Czyli szary Iksiński może
    sobie porównać swój elaborat z bazą i internetowymi zasobami, ale jego
    praca już nie będzie w bazie do porównywania.
    Mój wydział ma tam abonament, ale pewnie żeby w imieniu uczelni tam
    dodać pracę będę musiał uzyskać podpis promotora czyli dupa.
    Pzdr

  • 15. Data: 2007-11-28 17:38:31
    Od: "Michał K." <k...@w...pl>

    On 28 Lis, 11:43, Doktorant <D...@u...pl> wrote:

> [...]
    > Wg FAQu twoja praca jest dodawana do bazy która służy do porównań tylko
    > w momencie gdy używasz konta z abonamentem, a to jest przewidziane dla

    To znaczy co? To nie moze sobie zostac wlascicielem strony www? :)
    Bo czegos tu nie rozumiem. Kto to jest "wlasciciel strony www"? :)

  • 16. Data: 2007-11-28 22:50:03
    Temat: Re: Re: Jak zabezpieczyć się przed plagiatem?
    Od: Doktorant <D...@u...pl>

    28.11.2007 18:38 - Michał K.:

    > To znaczy co? To nie moze sobie zostac wlascicielem strony www? :)
    > Bo czegos tu nie rozumiem. Kto to jest "wlasciciel strony www"? :)

    Nie bardzo Cię rozumiem? O co pytasz. kolego? tu link do tych właścicieli:
    https://www.plagiat.pl/webplagiat/main.action?menu=s
    ervices&submenuParam=9