  • 11. Data: 2007-12-09 09:19:06
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć się przed fałszywą notatką policyjną?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stebi > pisze:

    > Ale kto mówi, że mają kłamać bez powodu. Ja spotkałem się z kłamstwem
    > mającym na celu chronić swoje i swoich kolegów tyłki. Powód wystarczający.

    Chronić tyłki bo?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 12. Data: 2007-12-10 09:34:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 8 Dec 2007 17:28:46 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Kulturalny człowiek ma nikłe szanse aby być choćby raz w życiu
    > wylegitymowany.

    LOL - dowaliłes koleś :DDD

  • 13. Data: 2007-12-10 13:06:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 08 grudzień 2007 17:28
    (autor Nostradamus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjego5$1nnv$1@opal.icpnet.pl>):

    > Kulturalny człowiek ma nikłe szanse aby być choćby raz w życiu
    > wylegitymowany.

    Musze być mocno niekulturalny, skoro już parę razy miałem rutynową kontrolę
    drogową. Tylko skąd te policjanty wiedzą z daleka że jam taki menel?

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 14. Data: 2007-12-10 14:26:20
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Musze być mocno niekulturalny, skoro już parę razy miałem rutynową
    > kontrolę
    > drogową. Tylko skąd te policjanty wiedzą z daleka że jam taki menel?

    Pewnie ktoś uprzejmie donosi ;)
    --
    Maluch