  • 1. Data: 2007-12-07 17:10:52
    Temat: mieszkanie komunalne
    Od: "Barszcz" <w...@e...pl>

    Witam,
    Zajmuję mieszkanie komunalne w Warszawie, mieszkam tu od 37 lat. 2 - lata
    temu zmarła moja babcia, która była głównym lokatorem i najemcą tego
    lokalu. Dostałem dziś pismo od gminy, że mam się w ciągu 14 dni
    wyprowadzić z zajmowanego lokalu, bo według prawa jako wnuczek nie mam
    prawa do wynajęcia tego mieszkania. Moja mama nadal jest tu zameldowana,
    dziś w urzędzie gminy, aby mama mogła nabyć prawo do wynajmowania
    mieszkania, kazano jej zameldować swojego męża. Mąż mamy jest
    zameldowany w mieszkaniu w którym razem mieszkają.
    Czynsz i wszystkie opłaty wnoszę w terminie.

    Co mam zrobić aby dalej mieszkać w tym mieszkaniu?
    czy jest w ogóle jakaś szansa na to?

    pzdr
    Barszcz