  • Data: 2012-02-06 13:04:16
    Temat: Jak to w końcu jest z tym prawem ?
    Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie jak to w końcu jest w tym naszym kraju z przepisami mówiącymi o
    prawach autorskich.
    Po 1
    Czy mając legalnie kupioną gre mogę ściągnac sobie z sieci jej obraz i np grać w
    nią sobie z tego obrazu - tzw kopia bezpieczeństwa by nie zniszczyć płyty z grą
    ?

    Po 2
    Czy mogę pobrać film z sieci lub muzykę (bez jej udostępniania) obejrzeć
    wieczorem z rodzinką i go skasować. A muzyki posłuchac np w drodze na wakacji i
    też ją skasować ?

    Po 3
    Jak to jest z tymi serialami i programami i filmami puszczanymi w TV (nie tylko
    publicznej) ? Są ludzie, którzy je nagrywają i udostępniają w sieci. Czy skoro z
    racji tego było to w TV, a ja jak było w TV nie mogłem tego obejrzeć, to mogę
    pobrać sobie z sieci i spokojnie obejrzeć ?

    Po 4
    Spotkałem tez w sieci wielu zapaleńców, którzy nagrywają jak czytają ksiązkę
    (nie wiem czy ja kupili czy ukradli) i udostępniaja to do ściągania innym. Czy
    mogę takie nagranie pobrać sobie i spokojnie go odsłuchać ?