  • 81. Data: 2010-01-04 16:00:53
    Temat: Re: Jak to jest? ( prawo autorskie, P2P, pozwy.... )
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomaszek napisał(a) :
    > W dniu 2010-01-04 14:20, ikarek pisze:
    > U Tymochowicza nie znaleźli pornografii, ale
    >
    > Taki bogaty p.Tymochowicz i miał pirackie płyty?!? ROTFL;) Proszę
    > bardzo, nawet "wielcy" tego świata to złodzieje;)

    Nie można puścić, ot tak, oskarżonego o cokolwiek. To by była
    porażka Wymiaru. Zawsze się coś znajdzie. Stara dobra szkoła
    czekistowska. Może miał płyty z pirackimi programami firmy GNU
    Licence :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 82. Data: 2010-01-04 16:15:15
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 16:01:28 +0100, Papa Smurpfs napisał(a):

    > NIE, żadnej kożyści majątkowej nie odniosłem, bo ani grosza mi w kieszeni od
    > tego nie przybyło, kapujesz tera?:O)

    Nie przybyło, ale zostało. Masz w kieszeni 60zł więcej niż gdybyś kupił
    płytę. Oszczędziłeś. To jest korzyść majątkowa i to jest póki co oficjalna
    wersja. Niestety.
    --
    marcin

  • 83. Data: 2010-01-04 16:19:14
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    Eli pisze:
    > Sami muzycy poradzą sobie i bez walki ze "ściągaczami", bo ich głównym
    > źródłem utrzymania są dochody z koncertów, na koncerty chodzą ludzie
    > którzy wiedzą co tam będzie grane, a wiedzą bo słyszeli ściągnięte
    > MP3... A wytwórni... cóż... nikomu nie będzie żal. :)

    Nie wygląda to tak kolorowo niestety... Bez tej cholernej medialnej
    maszyny muzyk nie poradzi sobie jak na co dzień nie ma innej pracy.
    Tak jest w moim przypadku. Jak pracujesz, nie masz czasu na koncerty
    a bez zaplecza medialnego, płyt i tej wytwórni nie wyrobisz finansowo
    aby zająć się jedynie koncertowaniem.

    A jak się zarabia na koncertach? 1000 PLN dla całego zespołu (5 osób)
    za jeden dwu godzinny koncert. 100 osób pod sceną, cena biletu 20 PLN
    Więc 2000PLN z biletów, połowa dla zespołu a to nie koniec kosztów jakie
    koncert produkuje. Organizator nie może sobie pozwolić na dopłacenie
    do tego interesu, zespół aby wyjść na scenę też ma wydatki (transport,
    amortyzacja kosztów sprzętu, instrumentów etc). Tak pracują zespoły
    które nie polazły do wytwórni bo ta nas ma w dupie i nie zainwestuje
    bo nie notuje wystarczającego zysku aby promować. Ile musielibyśmy
    zrobić koncertów aby wypracować zysk na nagranie płyty?
    Skąd mp3 u fanów? Koncertówka z dyktafonu?

    Piractwo nie boli dużych tylko małych a ich głos jest zadeptany.

    Skoro twierdzisz, że mamy sobie poradzić sami to kolega z zespołu
    z checią wypier...li Tobie z dyni już nie tyle za ściąganie co
    za idiotyczną teorię.

    Poradzimy sobie? Poradzimy! :) Ech...

    --
    Łukasz Bąk

  • 84. Data: 2010-01-04 17:26:49
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik "zly" napisał:
    > Nie przybyło, ale zostało. Masz w kieszeni 60zł więcej niż gdybyś kupił
    > płytę. Oszczędziłeś

    w życiu bym tego chłamu nie kupił a tym bardziej za 60zł!!!:O)
    więdz gdzie niby tą korzyść odniosłem?:O)
    co najwyżej straciłem, bo słucham tych głupot, zamiast się za jaką robotę
    wzionść i jeszcze za neta płacę, więc tylko tracę!:O(
    jak będziesz słuchał tych głupich korporacyjnych terrorystów to będziesz
    płacił za dymanko z żoną, bo jak byś poszedł do burdelu to byś zapłacił, a
    tak zaoszczędziłeś, co za bełkot!!!:O)

    > To jest korzyść majątkowa i to jest póki co oficjalna
    > wersja. Niestety.

    nie słuchaj tych bzdur plecionych przez eko i korporacjo terrorystuf:O)

  • 85. Data: 2010-01-04 17:35:20
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Eli" <e...@w...pl>

    > O to, że bez pirackich kopii czegokolwiek, ludzie często gęsto nie
    > dowiedzieliby się nawet o istnieniu tegoż.

    No ale co dla autora wyniknie z tego, że się dowiesz o istnieniu programu
    jak go sobie weźmiesz ?!

  • 86. Data: 2010-01-04 17:50:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-04 17:19, Łukasz Bąk pisze:
    > Skoro twierdzisz, że mamy sobie poradzić sami to kolega z zespołu
    > z checią wypier...li Tobie z dyni już nie tyle za ściąganie co
    > za idiotyczną teorię.
    >
    > Poradzimy sobie? Poradzimy! :) Ech...

    Napisz co to za zespół? Jakieś www?
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 87. Data: 2010-01-04 17:53:01
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-04 17:00, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > porażka Wymiaru. Zawsze się coś znajdzie. Stara dobra szkoła
    > czekistowska. Może miał płyty z pirackimi programami firmy GNU

    No tak, dajcie mi człowieka...... itd ;)

  • 88. Data: 2010-01-04 17:55:38
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > z checią wypier...li Tobie z dyni

    I kto tu powinien iść do pierdla? :P

    --
    pzdr, Eli

  • 89. Data: 2010-01-04 17:57:11
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > No ale co dla autora wyniknie z tego, że się dowiesz o istnieniu programu
    > jak go sobie weźmiesz ?!

    No pomyśl co dobrego wynikło dla Microsoftu z tego że kiedyś ludzie zaczęli
    piracić Windę...

    --
    pzdr, Eli

  • 90. Data: 2010-01-04 17:59:31
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Eli" <e...@w...pl>

    > No pomyśl co dobrego wynikło dla Microsoftu z tego że kiedyś ludzie
    > zaczęli piracić Windę...

    Na pewno nie to, że zaczęli do nich ludzie chodzić na koncerty