    From: ant <a...@n...tld>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak przemówić do rozsądku nadawcom smsów?
    Date: Sun, 06 Sep 2009 18:58:46 +0200

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > nie, ja tez to dostalem i to jest klasyczne oszustwo bo zadnych zyczen
    > nie oczekiwalem

    Z tego co wygooglałem, to Wapster.
    Na wapsterze, owszem ,załozyłem konto wiele lat temu.
    Nie pamietam hasła do wapstera... I co wapster na to?
    Mogę je sobie przypomnieć za 2,44zł

    http://www.wapster.pl/password.aspx?menu=2&pos=8

    "Najprostszym i najszybszym sposobem uzyskania zapomnianego
    loginu lub hasła jest wysłanie SMS-a o treści HASLO na numer
    7228. Koszt SMS-a wysłanego na numer 7228 wynosi 2 PLN (2,44
    z VAT). Po chwili otrzymasz SMS-a z Twoim hasłem i loginem.
    Możesz również wypełnić poniższy formularz. Nasi konsultanci
    wyślą odpowiedź poprzez SMS w przeciągu 24 godzin. Koszt usługi
    wynosi 50 wapsterów."

    Jeśli nie mam 50 wapsterów lub 2,44zł to nie przysługuje
    mi prawo do edycji lub usunięcia moich danych?

    To legalne?