eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinien wyglądać wniosek do sądu o spadek - proste ale ja nie wiem › Jak powinien wyglądać wniosek do sądu o spadek - proste ale ja nie wiem
  • Data: 2007-11-28 23:58:57
    Temat: Jak powinien wyglądać wniosek do sądu o spadek - proste ale ja nie wiem
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Uproszczę mocno sytuację aby było łatwiej i przejrzyściej.

    Byli sobie Dziadek i Babcia, mieli Córkę i jest Wnuka.

    Zmarli kolejno Dziadek a rok potem Babcia,

    1. Sprawę spadkową wniesiono po Babci-> Babcię odziedziczyła Córka.
    2. Córka zmarła
    3. Sprawę spadkową wniesiono po Córce-> Córkę odziedziczył Wnuk

    A został nieruszony majątek po Dziadku ....

    I teraz Wnuk ma złożyć wniosek o stwierdzenie nabycia spadku po Dziadku ale
    jaki ?

    - czy o stwierdzenie dziedziczenia przez Wnuka po Dziadku

    - czy o stwierdzenie dzidziczenia przez Córkę i Babkę po Dziadku - rozprawy
    po Babci i
    Córce już sie odbyły - i wiadomo kto dalej przejmował kolejno majątek.....

    Czy jesli złożę wniosek nie dokładnie taki jak trzeba to mi go odrzucą?

    Z góry dzięki za czas poświęcony na rozwikłanie cudzego problemu......

    zbyszek