eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinien wyglądać wniosek do sądu o spadek - proste ale ja nie wiem › Re: Jak powinien wyglądać wniosek do sądu o spadek - proste ale ja nie wiem
  • Data: 2007-11-29 16:16:08
    Temat: Re: Jak powinien wyglądać wniosek do sądu o spadek - proste ale ja nie wiem
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - czy o stwierdzenie dziedziczenia przez Wnuka po Dziadku

    Nie, bo w chwili śmierci dziadka wnuczek nie dziedziczył po nim

    > - czy o stwierdzenie dzidziczenia przez Córkę i Babkę po Dziadku -
    > rozprawy po Babci i
    > Córce już sie odbyły - i wiadomo kto dalej przejmował kolejno
    > majątek.....

    Tak. Do tego nastąpi powiększenie masy spadkowej tych dwóch już zakończonych
    spraw. To trzeba będzie zgłosić w US.

    > Czy jesli złożę wniosek nie dokładnie taki jak trzeba to mi go odrzucą?

    IMHO nie bo od określenia kto jest spadkobiercą dziadka jest sąd a nie
    wnioskodawca. Ty tylko domniemujesz, że spadkobiercami były jego córka i
    żona. A co jeśli dziadek miał kochankę i ona wyskoczy z testamentem ? Albo
    zgłosi się nieślubne dziecko o którym nie wiedzieliście....