  • 41. Data: 2006-05-13 10:07:07
    Temat: Re: Jak pogonić Polsat
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:qvtc4cdyxdcy$.11h0au09y095h.dlg@40tude.net
    > Dnia Fri, 12 May 2006 19:02:32 +0000 (UTC), dziennikarz napisał(a):

    > Jak mi się drzwi
    > zepsują to zanim je naprawię moje mieszkanie też nie będzie własnością
    > prywatną bo każdy może wejść?

    Ale pieprzysz głupoty ,chłopie opamiętaj się ,albo do szkoły

    abul

  • 42. Data: 2006-05-13 14:44:54
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Dyskusja chyba zboczyła na boczny tor. Może przypomnę:
    Brama była na pewno zamknięta, dzień wcześniej ją naprawiliśmy. Co jakiś czas
    menelstwo usiłuje się dostać i próbuje wyłamać. Ostatnio rozwalili nam malutkie
    okienko z pancerną szybą, żeby można było dosięgnąć klamki patykiem. Okienko
    zaspawaliśmy. Do środka wleźli prawdopodobnie za jakąś zamyśloną lokatorką. W
    podobny sposób weszli ostatnio bandyci, którzy zaczekali wewnątr na staruszkę z
    rentą. Adres podpatrzyli w pobliskim banku. To nie był pierwszy napad tego typu
    w naszym budynku. Było też sporo włamań, dlatego pilnujemy się przed każdym,
    kto na siłę chce się tu dostać. Niedawno była w okolicy uroczystość z udziałem
    pewnego magistra. Na strychu przez cały dzień siedziały borowiki. Wieczorem
    było włamanie na strych. Nikt nie mógł przypuszczać, że sąsiadka trzymała tam
    cenne rzeczy. Sprawców nie wykryto.

    A propos ogródka - nie poto o niego dbamy i sadzimy rośliny, żeby sobie Polsat
    robił za nasze pieniądze darmowy plan filmowy.

    Fotografowanie w muzeach - ktoś napisał, że co innego zwykłe fotografowanie a
    co innego do wykorzystania w jakiejś publikacji. Ja to rozumiem, ale w muzeach
    o których pisałem pobierają opłaty za każde robienie zdjęć i filmowanie. Na
    wykorzystanie w druku trzeba mieć jeszcze dodatkowe zezwolenie. Nie ukrywam, że
    dla mnie to absurd. Nie spotkałem się z taką głupotą ani w Louwrze, ani w
    żadnym paryskim czy innym zagranicznym muzeum. Ale jak ktoś chce wygonić z
    kraju turystów, to zawsze znajdzie sposób.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 43. Data: 2006-05-13 16:12:59
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 13 May 2006 16:44:54 +0200, Czapla napisał(a):

    > A propos ogródka - nie poto o niego dbamy i sadzimy rośliny, żeby sobie Polsat
    > robił za nasze pieniądze darmowy plan filmowy.

    No i to rozumiem - dbacie o swoją własność.
    Rozumiem też Twoje oburzenie - braku kultury intruzów nie da się
    usprawiedliwić - ale (chyba tak jak i Ty) chciałbym usłyszeć konkrety,
    a nie tylko pobożne życzenia za jakie wziąłem post Tiger'a.

    Pozdrawiam życzę znalezienia haka na Polsat'owców,
    Henry

  • 44. Data: 2006-05-13 17:27:40
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale pieprzysz głupoty ,chłopie opamiętaj się ,albo do szkoły
    >
    > abul

    przepraszam "Henryka" to nie do Ciebie to miało być do "dziennikarza",
    jeszcze raz przepraszam Ty masz rację

    abul

  • 45. Data: 2006-05-13 17:29:11
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

> [...]
    > prywatną bo każdy może wejść?
    >
    > Za to masz rację że nie potrzebujesz zgody na filmowanie. Nawet jeśli

    Przepraszam za ten post to miało być do "dzennikarza"

    abul