  • Data: 2007-12-02 08:54:52
    Temat: Jak otrzymać wyrok ?
    Od: "parat" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem oskarżonym występującym jako paser - kupiłem od znajomego kradziony
    (jak się okazało) telewizor. Mam dodatkowy zarzut kradzieży (tak sobie prok.
    wymyślił - nie ma podstaw) z którym się nie zgadzam wieć dobrowolne
    poddanie się karze nie wchodzi w grę.
    W akcie oskarżenia jestem ja i 4 osobowa grupa złodziei. Proces trwa już 3
    lata, oskarżenie piszą wnioski, przynoszą zwolnienia lekarskie itd...
    najwyraźniej chcą odwlec proces. Ostatnio był zakończony przewód sądowy i
    znowy obrońcy pozostałych oskarżonych odwlekli głosy stron - muszą się
    przygotować... Podejrzewam, że zaraz będzie zwolnienie lekarskie jednego
    oskarżonego, później drugiego i minie następny rok. Chciałbym zostać
    osądzony już teraz (nie chce płacić za kolejne rozprawy adwokatowi, wyrok
    zacznie mnie już obowiązywać). Mój obrońca twierdzi , że dostanę wyrok z
    zawieszeniu lub grzywne (mam się zdecydować na zawieszenie gdyż szybciej
    'zejdę' z rejestru skazanych).

    Mam pytanie: jest sposób aby niezależnie od reszty oskarżonych sąd mnie
    osądził ?