  • 1. Data: 2007-12-02 08:54:52
    Temat: Jak otrzymać wyrok ?
    Od: "parat" <w...@n...pl>

    Jestem oskarżonym występującym jako paser - kupiłem od znajomego kradziony
    (jak się okazało) telewizor. Mam dodatkowy zarzut kradzieży (tak sobie prok.
    wymyślił - nie ma podstaw) z którym się nie zgadzam wieć dobrowolne
    poddanie się karze nie wchodzi w grę.
    W akcie oskarżenia jestem ja i 4 osobowa grupa złodziei. Proces trwa już 3
    lata, oskarżenie piszą wnioski, przynoszą zwolnienia lekarskie itd...
    najwyraźniej chcą odwlec proces. Ostatnio był zakończony przewód sądowy i
    znowy obrońcy pozostałych oskarżonych odwlekli głosy stron - muszą się
    przygotować... Podejrzewam, że zaraz będzie zwolnienie lekarskie jednego
    oskarżonego, później drugiego i minie następny rok. Chciałbym zostać
    osądzony już teraz (nie chce płacić za kolejne rozprawy adwokatowi, wyrok
    zacznie mnie już obowiązywać). Mój obrońca twierdzi , że dostanę wyrok z
    zawieszeniu lub grzywne (mam się zdecydować na zawieszenie gdyż szybciej
    'zejdę' z rejestru skazanych).

    Mam pytanie: jest sposób aby niezależnie od reszty oskarżonych sąd mnie
    osądził ?

  • 2. Data: 2007-12-02 09:05:20
    Temat: Re: Jak otrzymać wyrok ?
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]

    > 'zejdę' z rejestru skazanych).
    >
    > Mam pytanie: jest sposób aby niezależnie od reszty oskarżonych sąd mnie

    Hmm, tak sobie myślę, że gdybym kupił używany telewizor i okazał się on
    być kradziony, a następnie ktoś by mnie oskarżył o paserstwo, to
    robiłbym wszystko, aby się oczyścić z zarzutu - w końcu wielu ludzi
    kombinuje jak może, aby kupić coś taniej, ale *w granicach prawa*.
    Dlatego nieco dziwi mnie Twoje podejście, aby przepchnąć jak najszybciej
    wyrok skazujący wobec siebie.

    No chyba, że tak naprawdę byłeś od początku świadomy pochodzenia tego
    telewizora...

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-12-02 09:12:47
    Od: "parat" <w...@n...pl>

    > No chyba, że tak naprawdę byłeś od początku świadomy pochodzenia tego
    > telewizora...

    Wiedziałem, że jest z 'nielegalnego' źródła i udowodniono mi to.
    Natomiast oskarżenie mnie za kradzież nie ma podstaw - wydaje mi się, że
    prok. się zagalopował, pozostali oskarżeni mają takie zarzuty.

    parat