eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak odzyskać pieniądze za towar sprzedany na AllegroJak odzyskać pieniądze za towar sprzedany na Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi
    .pl!not-for-mail
    From: "grzesiek" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak odzyskać pieniądze za towar sprzedany na Allegro
    Date: Fri, 20 Dec 2002 19:47:08 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <atvom3$ok2$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ps135.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1040410115 25218 217.99.72.135 (20 Dec 2002 18:48:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Dec 2002 18:48:35 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:119703
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Mam następujący problem z odzyskaniem pieniędzy za aukcję.
    Wystawiłem przedmiot na aukcję. Zgłosił się klient z zamiarem kupna sprzętu.
    Zaproponował cenę która mi odpowiadała. Na aukcji wylicytował umówioną cenę.
    Zakończyłem przed czasem tak jak w umowie, mnie zależało na szybkim
    sprzedaniu jemu na szybkim dostarczeniu towaru. Podczas rozmowy
    telefonicznej ustaliliśmy że przesyłkę
    odbierze kurier (posiadam dowód odbioru przez kuriera), on natomiast wpłaci
    pieniądze na konto. Kurier odebrał paczkę, następnego dnia (piątek)
    potwierdził odbiór przesyłki oraz napisał że pieniądze przeleje w
    poniedziałek, napisał także że ma małe problemy z konfiguracją sprzętu (był
    to sprzęt do łączności bezprzewodowej) -rzecz normalna.
    Pisałem co ma zrobić oraz czy moję sugestie pomagają - zero odpowiedzi.
    Sprawdzam we wtorek czy pieniądze zostały przelane - brak, tak jak w
    następne dni.
    W piątek piszę z prośbą o przesłanie pieniędzy. On pisze to samo (wyślę
    pieniądze w poniedziałek, problemy z konfiguracją sprzętu itd.). W niedzielę
    piszę do klienta z prośbą o
    przelanie pieniędzy w poniedziałek -zero odpowiedzi. Sprawdzam stan konta
    brak pieniędzy.
    Wysyłam więc maile oraz dzwonię z przypomnieniem - cisza telefony
    (komórkowe) milczą.
    W czwartek (19.12) wysyłam przez Allegro ponaglenie - brak odpowiedzi.
    Proszę poradźcie co mam w takiej sytuacji zrobić , czy odzyskam pieniądze ?.
    Jest to dość spora suma jak dla mnie (kilka set złotych).
    Czy mam iść na Policję złożyć doniesienie o popełnienu przestępstwa?
    Pozdr.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1