  • Data: 2012-06-25 20:57:17
    Temat: Jak odzyskać pieniądze za fakturę korygującą?
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moi Drodzy,

    Taki mam problem: w listopadzie 2010 roku dostałem z firmy X fakturę do
    zapłaty. Kwotę uiściłem terminowo. W lutym 2012 roku okazało się, że
    zapłaciłem za dużo i firma musi zwrócić mi nadwyżkę w kwocie ~50zł.
    Wystawili fakturę korygującą z terminem płatności: do końca następnego
    okresu rozliczeniowego (który wynosi 1 miesiąc). Do dnia dzisiejszego
    niestety nie otrzymałem zwrotu. Co mogę zrobić i w jaki sposób
    zrekompensować sobie okres czekania na zwrot? Co radzicie?

    --
    pzdr,
    michal