  • 11. Data: 2005-05-23 20:24:48
    Temat: Re: Jak odzyskać niewielkie pieniądze od dłużnika?
    Od: Kryhoo <k...@S...pl>

    kam napisał(a):
    > że przegrasz i poniesiesz koszty procesu
    >
    > KG

    Raczej chodziło mi o to jakie jest ryzyko, ze przegram i dlaczego?

  • 12. Data: 2005-05-23 20:37:31
    Od: Kryhoo <k...@S...pl>

    poreba napisał(a):

    > A i zapewne autor, który z pełną świadomością przenaczenia programu
    > za współudział w przestępstwie (egzamin?) jednak nie wziął ;)

    Pełnej świadomości co ona z tym zrobi to nie mam, ale na pewno celem
    bedzie zaliczenie. Ja studiuje na WSInf i mnie czeka nie tylko napisanie
    programu jako praca zaliczeniowa która jest tylko niewielką cząstka
    zaliczenia ćwiczeń, ale tą pracę trzeba także obronić nie wspominając o
    dwóch kolokwiach na koniec. Wiec przypuszczam, że samo oddanie pracy tu
    nie wystarczy, bedzie musiała sie tego nauczyć.

  • 13. Data: 2005-05-23 21:05:39
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Kryhoo [Mon, 23 May 2005 20:54:48 +0100]:

    > Też nad tym myślałem, tylko bardziej ucierpi na tym
    > ta dziewczyna, która mu zapłaciła, a on miał przekazać
    > te pieniądze mnie.

    No to ja bym sie przeszla do tej dziewczyny i krotko
    stwierdzila, ze poniewaz nie widze pieniedzy, to sie
    chyba jednak przyznam profesorowi ze to moj program.
    I poczekala az ona mu leb urwie przy samym tylku...

    Kira

  • 14. Data: 2005-05-23 21:27:20
    Od: Kryhoo <k...@S...pl>

    albert napisał(a):

    > dlatego że na nic nie masz kwitów.
    > a umowa na gębę zawsze może być uznana za np żart.
    >
    > daj sobie spokój to była lekcja jak się interesów nie robi
    > wykorzystaj ją dobrze w końcu kosztowała 50 zł..
    > bądź dobrym uczniem i następnym razem zrób to dobrze.
    >
    > ps
    > też pobrałem kilka takich lekcji teraz jest już ok.
    > nawet cygan mnie nie wyturla./póki co.../:))))

    Masz racje, za dużo zabawy za te pieniądze i za duże ryzyko. Następnym
    razem bedzie opcja z ręki do ręki, zapłata z góry lub umowa pisemna. Na
    błędach się człowiek uczy, dobrze, że ta nauka nie była zbyt kosztowna,
    ale prędzej czy później go spotkam, świat jest mały.

  • 15. Data: 2005-05-23 22:52:06
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    > błędach się człowiek uczy, dobrze, że ta nauka nie była zbyt kosztowna,
    > ale prędzej czy później go spotkam, świat jest mały.

    można i tak to ująć
    teraz straciłeś właściwie tylko czas gorzej gdybyś się uczył
    przy kupnie samochodu lub mieszkania...........
    bo przy finansach to generalnie to złych ludzi spotykamy.....