    From: Kryhoo <k...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak odzyskać niewielkie pieniądze o d dłużnika?
    Date: Mon, 23 May 2005 21:37:31 +0100
    Sender: k...@o...pl@212.122.214.36

    poreba napisał(a):

    > A i zapewne autor, który z pełną świadomością przenaczenia programu
    > za współudział w przestępstwie (egzamin?) jednak nie wziął ;)

    Pełnej świadomości co ona z tym zrobi to nie mam, ale na pewno celem
    bedzie zaliczenie. Ja studiuje na WSInf i mnie czeka nie tylko napisanie
    programu jako praca zaliczeniowa która jest tylko niewielką cząstka
    zaliczenia ćwiczeń, ale tą pracę trzeba także obronić nie wspominając o
    dwóch kolokwiach na koniec. Wiec przypuszczam, że samo oddanie pracy tu
    nie wystarczy, bedzie musiała sie tego nauczyć.