  • 61. Data: 2010-12-01 12:34:40
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > A skąd wszechobecne zdziwienie męskiej części społeczeństwa, że kobiety
    > nie chcą rodzić dzieci i mamy prawie najniższy przyrost naturalny w
    > Europie?

    Mnie to wcale nie dziwi.
    Innymi słowy - rozumiem kobiety, rozumiem i pracodawców.
    I rozumiem, że ich interesy naprawdę bardzo trudno jest pogodzić.

    > Za 50 lat przy tej tendencji będzie w Polsce większa liczba
    > zniedołężniałych staruszków niż ludzi w sile wieku, gotowych podcierać im
    > tyłki i karmić łyżeczką.

    Dokładnie.

  • 62. Data: 2010-12-01 13:58:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.12.2010 13:04, Maddy pisze:
    > A skąd wszechobecne zdziwienie męskiej części społeczeństwa, że kobiety
    > nie chcą rodzić dzieci i mamy prawie najniższy przyrost naturalny w
    > Europie?

    Myślisz, że wysoki przyrost w rodzinach muzułmańskich wynika z ich
    Kodeksu Pracy i z obciążania ,,wysolowanego'' pracodawcy tym kosztem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 63. Data: 2010-12-01 14:49:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Myślisz, że wysoki przyrost w rodzinach muzułmańskich wynika z ich
    > Kodeksu Pracy i z obciążania ,,wysolowanego'' pracodawcy tym kosztem?

    Nie, ze sprowadzenia kobiet to roli mebla domowego i klaczy rozpłodowej.
    Z odcięcia ich od edukacji i jakiejkolwiek antykoncepcji. Pozbawienia
    wszelkich praw.
    W europie w rodzinach muzułmańskin niezasymilowanych (ci zasymilowani
    maja tyle dzieci co europejczycy) zabiera się dziewczęta ze szkoły w
    wieku 15 lat i często wysyła do rodzinnego kraju, żeby wyszła za mąż -
    oczywiście mąż wg. wyboru tatusia. Wracają już w ciąży i odpowiednio
    wytresowane, wnosząc w posagu prawo pobytu w unii dla małżonka i jego
    rodziny.

    A jak się dziewczyna buntuje, chce uczyć, nie chce chodzić pod namiotem
    albo co gorsza sama sobie znajdzie męża, to można podpalić, albo
    "namówić" żeby skoczyła z okna. Ewntualnie obciąć uszy i nos albo oblać
    kwasem.
    W krajach europejskich jest lepiej - tutaj raczej dźgają nożem albo
    strzelają.

    Dobre jest też wmówienie tym niewykształconym, zastraszonym kobietom, że
    tylko przez macierzyństwo staja się coś warte. Oczywiście powinien to
    być syn. Najlepiej kilku.
    Islam nie zostawia kobiecie decyzji o potomstwie - jak sobie mąż życzy
    jeszcze jedno, albo i trójkę, to kobieta nie ma nic do gadania.
    Zresztą co do uprawiani seksu też pan i władca decyduje, co też ma
    pozytywny wpływ na dzietność.

    Widzisz, w Polsce w w grupie trzydziestolatków prawie dwa razy więcej
    mężczyzn niż kobiet chce mieć drugie dziecko.

    Islam by od razu ten problem kobiecej niechęci rozwiązał - morda w kubeł
    i rodzić, bo Pan Mąż każe.

    Najlepiej działa wahabizm!
    Daj znać, jak namówisz żonę na ten model.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 64. Data: 2010-12-01 19:33:21
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-01 13:04, Maddy pisze:

> [...]
    > im tyłki i karmić łyżeczką.
    > A częstotliwość występowania Alzheimera w społeczeństwa rozwiniętych

    Madziu - czyżbym obserwował u Ciebie odchylenie
    prawicowo-r(^Hn)acjonalistyczne? ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 65. Data: 2010-12-01 20:48:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.12.2010 15:49, Maddy pisze:
    > Daj znać, jak namówisz żonę na ten model.

    No ale to akurat tobie nie pasował europejski model rozrodczości.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 66. Data: 2010-12-01 23:17:22
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Widzisz, w Polsce w w grupie trzydziestolatków prawie dwa razy więcej
    > mężczyzn niż kobiet chce mieć drugie dziecko.

    Skąd takie dane?
    I o jakich trzydziestolatkach mowa? Wszystkich, bez wyjątku?

    K.

  • 67. Data: 2010-12-02 17:40:18
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błag=?iso-8859-2?Q?am?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysztof wrote:

    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tfu! Zrozumiałem, że chodzi Ci o zwolenienie lekarskie ;-)
    > Zwolenienie z pracy jak najbardziej - zresztą nawet nie ma jak
    > zwalniać, bo umowa już dawno wygasła.

    Rozwiązała się.
    Chyba że, nomen omen, rozwiązanie poszło bardzo niepomyślnie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 68. Data: 2010-12-03 08:07:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > No ale to akurat tobie nie pasował europejski model rozrodczości.

    Nie ma czegoś takiego jak "model rozrodczości", chyba ze w głowach
    zafascynowanych dyktaturą prawicowców.

    Istnieją za to przyczyny społeczne i ekonomiczne, dla których kobiety
    nie chce mieć więcej niż jednego dziecka w Polsce, ale już w Francji
    trójka jest do zaakceptowania, I nie, nie u muzułmanów.

    Zastanawiałeś się, czemu Francuzki chcą rodzić a Polki nie?
    Te rozwydrzone, zateizowane, mające po 3 rozwody za sobą Francuzki?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 69. Data: 2010-12-03 08:10:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.12.2010 09:07, Maddy pisze:
    > Zastanawiałeś się, czemu Francuzki chcą rodzić a Polki nie?
    > Te rozwydrzone, zateizowane, mające po 3 rozwody za sobą Francuzki?

    Z powodu Kodeksu Pracy obciążającego kosztami ich ciąży ,,losowego''
    pracodawcę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 70. Data: 2010-12-03 08:29:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-03 09:07, Maddy pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak "model rozrodczości", chyba ze w głowach
    > zafascynowanych dyktaturą prawicowców.

    Masz jakiś kompleks na punkcie prawicy?

    > Istnieją za to przyczyny społeczne i ekonomiczne, dla których kobiety
    > nie chce mieć więcej niż jednego dziecka w Polsce, ale już w Francji
    > trójka jest do zaakceptowania, I nie, nie u muzułmanów.

    A w Polsce trójka jest nieakceptowalna?

    Znów wymyślasz "fakty". We Francji jest średnio poniżej 2 dzieci na kobietę.

    > Zastanawiałeś się, czemu Francuzki chcą rodzić a Polki nie?
    > Te rozwydrzone, zateizowane, mające po 3 rozwody za sobą Francuzki?

    Nie sztuka mieć 3 dzieci z 3 mężami. Tylko czy to aby powód do dumy i
    naśladowania?

    --
    Liwiusz