  • 11. Data: 2010-01-06 10:55:05
    Temat: Re: Jak ekspresowo sie zwolnic - porzucenie pracy??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Icek pisze:

    > Sadze, ze gdyby przyszedl do Ciebie ow pracodawca i powiedzial "sorry ale
    > nie ma juz twojego miejsca pracy" w momencie gdy Ty przyszedles swiadczyc
    > prace to Twoje oburzenie byloby pewnie wielkie.

    Normalna sytuacja. Byle by tylko wypłacił pensję za czas
    wypowiedzenia. Nie widzę w tym nic oburzającego. Nikt niczyim
    niewolnikiem nie jest.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-01-06 11:15:03
    Od: "jano" <s...@s...pl>

    > Normalna sytuacja. Byle by tylko wypłacił pensję za czas wypowiedzenia.
    > Nie widzę w tym nic oburzającego. Nikt niczyim niewolnikiem nie jest.
    >
    > --
    > Liwiusz
    wielkie dzieki za pomoc, wszelkie watpliwosci zostaly wyjasnione.

  • 13. Data: 2010-01-06 11:58:58
    Od: celuloz <c...@p...onet.pl>

    On 6 Sty, 12:15, "jano" <s...@s...pl> wrote:
    wiadomościnews:hi1q6e$v96$1@news.onet.pl...> Icek pisze:

    > wielkie dzieki za pomoc, wszelkie watpliwosci zostaly wyjasnione.

    jeszcz możesz po złożeniu wypowiedzenia wykorzystac przysługujący
    urlop na żadanie.

  • 14. Data: 2010-01-06 12:03:49
    Od: pete <d...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Tak zrób, ale pamiętaj, że zwolnienie dyscyplinarne to nie jest takie
    > coś "a, zwolnimy go sobie, bo dziś nie przyszedł". Umowę z winy
    > pracownika należy rozwiązać, czyli wysłać odpowiednie pismo. Umowa
    > byłaby rozwiązana z chwilą dostarczenia do pracownika takiego
    > oświadczenia, a - jak już wspomniałem - łatwo można doprowadzić do tego,
    > że wcześniej minie okres wypowiedzenia, niż pracodawca rozwiąże umowę
    > dyscyplinarnie. Pomijając już fakt, czy w takim molochu jak KFC komuś
    > się tak szybko będzie chciało reagować z dyscyplinarką.

    to nie moloch, raczej franszyza. jak to tylko dwa tygodnie to odpracuj
    normalnie i jeszcze poproś o pozytywne referencje

  • 15. Data: 2010-01-06 13:03:14
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "pete" <d...@o...pl>

    > jeszcze lepiej pójść na chorobowe.
    > ale wtedy nie może legalnie zjawi się w nowym miejscu pracy przeza ten
    > czas.

    Wydaje mi się, że jeśli dostał zwolnienie od jednej pracy to do niej nie
    chodzi a że od drugiej nie dostał to może do niej spokojnie iść.

  • 16. Data: 2010-01-06 14:01:44
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "pete" napisał:

    > to nie moloch, raczej franszyza.

    FranCZyza to nie franSZyza.

  • 17. Data: 2010-01-06 19:50:05
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > wielkie dzieki za pomoc, wszelkie watpliwosci zostaly wyjasnione.

    To nie takie proste bo świat 'pracy' jest mały i często losy ludzi
    się przeplatają. Szkoda szargać sobie opinii i to nie chodzi o
    świadectwo pracy.

    Z drugiej strony ja gdybym był nowym pracodawcą to bym
    natychmiast pozbył się takiej osoby która za nic ma zawarte umowy
    i z łatwością porzuca pracę. "Kogoś już wystawiła do wiatru -
    mnie też kiedyś wystawi".

    Jest jeszcze kwestia kolegów z pracy którzy wobec braku zawiadomienia
    będą orać kilka dni za uciekinierkę. Lepiej chyba mimo to zadzwonić
    do firmy i powiedzeieć, że się nie przyjdzie prze 2 tygodnie - (zdarzają
    się
    takie choroby) - wtedy zaplanują zastępstwa, choć zwolnienia nigdy nie
    dostaną.

    Niekaralność czynów nie stanowi o ich uczciwości.

  • 18. Data: 2010-01-06 22:30:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "pete" <d...@o...pl>

    > Wydaje mi się, że jeśli dostał zwolnienie od jednej pracy to do niej nie
    > chodzi a że od drugiej nie dostał to może do niej spokojnie iść.

    Tylko Ci się wydaje. Na chorobowym nie można wykonywać żadnej pracy
    zarobkowej (pod rygorem zwrotu zasiłku/wynagrodzenia chorobowego), czyli
    nie tylko zapomnij o drugiej umowie o pracę, ale też np. o sprzedawaniu
    starych gratów na allegro.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-01-07 03:20:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > zarobkowej (pod rygorem zwrotu zasiłku/wynagrodzenia chorobowego), czyli
    > nie tylko zapomnij o drugiej umowie o pracę, ale też np. o sprzedawaniu

    Tylko jeśli sprzedajesz je w sposób ciągły i zorganizowany (no i wtedy
    jest jeszcze wymóg DG ;) )

  • 20. Data: 2010-01-07 08:28:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > zarobkowej (pod rygorem zwrotu zasiłku/wynagrodzenia chorobowego), czyli
    > nie tylko zapomnij o drugiej umowie o pracę, ale też np. o sprzedawaniu

    ale nawet jak masz wpisane lezenie to deklaracje do ZUS/US musis zlozyc i
    przelewy zrobic

    Icek