  • 21. Data: 2010-02-02 22:09:41
    Temat: Re: Jak egzekwować platnosc za parkowanie na moim terenie?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-02 22:55, Użytkownik KK napisał:

    > No i o takie odp mi chodzilo wlasnie.
    > Co do lawety to zapytalem poniewaz ktos mi taki pomysl rzucil
    > Jesli laweta odpada to zawsze mozna zalozyc blokade na kolo ;)

    Nie kombinuj bo działki Ci zbraknie na odszkodowania.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2010-02-02 22:22:22
    Od: KK <n...@i...com>

    RadoslawF pisze:
    > Nie kombinuj bo działki Ci zbraknie na odszkodowania.

    Wiec jaki jest sposob na pozbycie sie auta z dzialki ?

  • 23. Data: 2010-02-02 22:39:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KK pisze:

    > Wiec jaki jest sposob na pozbycie sie auta z dzialki ?

    Przecież już ci napisano - pozew.

  • 24. Data: 2010-02-02 22:43:42
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 2 Lut, 22:55, KK <n...@i...com> wrote:
    > Czeresniak pisze:
    >   > Podnoszone słupki zamykane na np kłódkę. Wtedy dajesz kłódkę z kluczem> temu co
    zapłacił a on już będzie pilnował aby nikt mu nie zajął miejsca.

    > No i o takie odp mi chodzilo wlasnie.
    > Co do lawety to zapytalem poniewaz ktos mi taki pomysl rzucil
    > Jesli laweta odpada to zawsze mozna zalozyc blokade na kolo ;)

    Sprobuj zalozyc taka blokade, to sie przekonasz :)
    Generalnie - jesli ktos wjedzie na taka nieogrodzona dzialke to nie
    mozesz go stamtad wygonic, chyba ze bedziesz mial wyrok sadu. Jak
    bedziesz chcial go zmusic do zaplacenia - tez sad.
    Zatem - albo takie podnoszone slupki albo ogrodzenie.

  • 25. Data: 2010-02-02 23:00:46
    Od: KK <n...@i...com>

    badzio pisze:

> [...]
    > bedziesz chcial go zmusic do zaplacenia - tez sad.
    > Zatem - albo takie podnoszone slupki albo ogrodzenie.

    A co jesli dzialka jest ogrodzona i przy wjezdzie jest znak informujacy
    o odcholowaniu i ze to parking platny niestrzezony?

  • 26. Data: 2010-02-02 23:39:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    badzio napisal:
    > Generalnie - jesli ktos wjedzie na taka nieogrodzona dzialke to nie
    > mozesz go stamtad wygonic, chyba ze bedziesz mial wyrok sadu.

    Ogolnie, wygonic nie moze. Ale z kolei nikt nie moze mu zabronic,
    jako wlascicielowi, w tym samym dniu zlozyc tam kilkanascie
    palet z bloczkami, ktore z powodu nielegalnie parkujacego
    tam samochodu, musza byc zlozone niedogodnie, gdyz wokol
    niego. I niech wtedy sie wlasciciel samochodu buja, w szczegolnosci
    z placeniem za przelozenie bloczkow. Jezeli bedzie akurat parkowal
    Harriera to moze sie wykpic ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 27. Data: 2010-02-03 00:13:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > niego. I niech wtedy sie wlasciciel samochodu buja, w szczegolnosci
    > z placeniem za przelozenie bloczkow. Jezeli bedzie akurat parkowal

    Nie dość, że układający zapłaci za przełożenie z własnej kieszeni, to
    jeszcze zapłaci odszkodowanie za niemożność korzystania z pojazdu oraz
    dostanie mandat albo wyrok w sądzie za utrudnianie korzystania z cudzej
    własności. Myślcie, zanim komuś coś doradzacie.

  • 28. Data: 2010-02-03 01:17:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > dostanie mandat albo wyrok w sądzie za utrudnianie korzystania z cudzej
    > własności. Myślcie, zanim komuś coś doradzacie.

    I IMHO można jeszcze próbować przyłożyć wykroczenie - złośliwe
    niepokojenie. Oczywiście z zastrzeżeniem, że uda się wykazać, że te
    palety zostały ustawione celowo i złośliwie.

  • 29. Data: 2010-02-03 06:51:27
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-02 23:39, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Przecież już ci napisano - pozew.

    On w swojej naiwności liczy że na telefon przyjedzie HarryP
    i za pomocą różdżki zniknie wszystkie obce pojazdy z działki.
    A tak naprawdę to powinien zacząć od jej ogrodzenia bo rozwiązanie
    typu postawić tablice i każdego ciągać po sądach jest rozwiązaniem
    dla idiotów lub fantastów.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-02-03 08:11:16
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 3 Lut, 00:39, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

> [...]
    > palet z bloczkami, ktore z powodu nielegalnie parkujacego
    > tam samochodu, musza byc zlozone niedogodnie, gdyz wokol

    Tia, rownie dobrze moglbys doradzic zastawienie tego pojazdu innymi
    samochodami. Kolejny glupi pomysl, sorry.
    Niestety, jesli teren jest nieogrodzony i ktos zaparkuje na tym
    terenie, to nie ma zadnych legalnych sposobow na szybkie usuniecie
    tego pojazdu. Jest sad ale sady dzialaja 'wolno'