  • 11. Data: 2010-02-02 20:42:33
    Temat: Re: Jak egzekwować platnosc za parkowanie na moim terenie?
    Od: KK <n...@i...com>

    Jurek S. pisze:
    > Oni tylko na to czekają, żeby wywozić auta z twojej prywatnej działki :)
    >
    > Jurek S.

    No wiec jak pozbyc sie niechcianego auta z mojej dzialki ?

  • 12. Data: 2010-02-02 20:47:05
    Od: "Jurek S." <j...@k...pl>

    Cywilna sprawa w sądzie :)

  • 13. Data: 2010-02-02 20:56:16
    Od: KK <n...@i...com>

    Jurek S. pisze:
    > Cywilna sprawa w sądzie :)

    Dziekuje za konstruktywna odp.
    I to jest cala prawda o tej grupie. O co by nie zapytal to zawsze
    znajdzie sie cwaniak ktory zamiast poradzic, madrzy sie.

  • 14. Data: 2010-02-02 21:08:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KK pisze:

    > Dziekuje za konstruktywna odp.
    > I to jest cala prawda o tej grupie. O co by nie zapytal to zawsze
    > znajdzie sie cwaniak ktory zamiast poradzic, madrzy sie.

    Ale on pisze prawdę. Nie możesz sobie samowolnie ruszyć cudzej własności
    i wywieźć jej w świat tylko dlatego, że swoi na twoim terenie.

  • 15. Data: 2010-02-02 21:09:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    KK pisze:

    > Dziekuje za konstruktywna odp.
    > I to jest cala prawda o tej grupie. O co by nie zapytal to zawsze
    > znajdzie sie cwaniak ktory zamiast poradzic, madrzy sie.

    Ale taka właśnie jest prawda.
    Masz prawo ustalić na własne staranie właściciela auta i wytoczyć mu
    proces w którym mogą nakazać mu przeparkowanie auta.

    Może jeszcze przy pomyślnych wiatrach każą mu zapłacić za ten parking,
    jeżeli oznakujesz to wystarczająco dobrze, tak że nie będzie żadnych
    wątpliwości co do tego że to parking płatny.

  • 16. Data: 2010-02-02 21:11:47
    Od: "Jurek S." <j...@k...pl>

    > Dziekuje za konstruktywna odp.
    > I to jest cala prawda o tej grupie. O co by nie zapytal to zawsze znajdzie
    > sie cwaniak ktory zamiast poradzic, madrzy sie.

    Chłopie! Sam jesteś cwaniak...
    Wezwij Straż Miejską (od siedmiu boleści), wezwij Policję... Wtedy dopiero
    dowiesz się od tych fachowców, co znaczy własność prywatna. Możesz sie dwoić
    i troić.... A większe prawa i tak mają Ciućmoki, które Twoją własność mają
    w... wiesz gdzie.

  • 17. Data: 2010-02-02 21:19:53
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    KK napisał(a) w <hka0vj$nkb$1@inews.gazeta.pl> :

    > Jak nie zrobie?
    > Dzwonie po lawete i kolesia zawijaja ;)
    Gdzie zabierają to auto? Na czyj koszt? Kto zapłaci potem odszkodowanie?
    Zdaje się, ze masz nieco wykoślawiony obraz tego, jak się prowadzi
    działalność gospodarczą.
    Laweta może zabierze auto, jeśli będzie to na twój koszt i twoją
    odpowiedzialność. Ogromnymi literami powinno być wydrukowane słowo "może".
    Z twoich postów przebija gwałtowna chęć zarobienia w taki sposób, żeby nie
    ponieść żadnych kosztów. A tak się nie da. Nieogrodzona działka, z której
    można zjechać w dowolnym miejscu, daje również możliwość wjechania w
    dowolnym miejscu. Aby ścigać parkujących bez opłaty, musiałbyś mieć tak
    oznakowany teren, żeby w każdym miejscu była pewność, ze tablica z
    informacją jest widoczna. Każda sprawa musiałaby trafić do sądu. A tablice
    zapewne tajemniczo by znikały z nieogrodzonego terenu, wieczorami.
    Zatem posłuchaj tych, którzy ci dawali dobre rady.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 18. Data: 2010-02-02 21:24:14
    Od: "Jurek S." <j...@k...pl>

    > No wiec jak pozbyc sie niechcianego auta z mojej dzialki ?

    Ja wiem jak sie pozbyc takiego auta.... bez lawety... bez procesu...
    Ale to juz jest MÓJ patent... Moge odstąpić... Tobie niestety nie za
    darmo...
    No i jeszcze musi być gdzieś w okolicy odpust :)

    JS

  • 19. Data: 2010-02-02 21:37:36
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    KK pisze:
    > Dzierzawie dzialke od Miasta. Jest to dzialka polozona przy b. duzym
    > osiedlu na ktorym jest problem z miejscami parkingowymi. No i sila
    > rzeczy cala moja dzialka jest zastawiona autami, bo w poblizu nie ma
    > alternatywy. Mysle zeby to wykorzystac i troche zarobic, lecz nie
    > chcialbym grodzic dziaki (zmniejszenie wielkosci = mniej aut)
    > Jakies pomysly?

    Podnoszone słupki zamykane na np kłódkę. Wtedy dajesz kłódkę z kluczem
    temu co zapłacił a on już będzie pilnował aby nikt mu nie zajął miejsca.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 20. Data: 2010-02-02 21:55:02
    Od: KK <n...@i...com>

    Czeresniak pisze:
    > Podnoszone słupki zamykane na np kłódkę. Wtedy dajesz kłódkę z kluczem
    > temu co zapłacił a on już będzie pilnował aby nikt mu nie zajął miejsca.
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek
    No i o takie odp mi chodzilo wlasnie.
    Co do lawety to zapytalem poniewaz ktos mi taki pomysl rzucil
    Jesli laweta odpada to zawsze mozna zalozyc blokade na kolo ;)