  • 11. Data: 2005-06-09 09:13:33
    Temat: Re: Jak doręczyć pozew?
    Od: CN <b...@h...com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Własność nie ma nic wspólnego z faktem zamieszkiwania w danym lokalu.
    > Taż jak ktoś ma kilka mieszkań, to z samego założenia nie może być
    > wszędzie zameldowany.

    No rzeczywiście... ale wracając do wątku głównego, czy sąd mimo wszystko
    wyśle wezwanie pod adres stałego zameldowania w razie ustanowienia kuratora?
    /CN

  • 12. Data: 2005-06-09 09:24:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CN" <b...@h...com> napisał w wiadomości

    > No rzeczywiście... ale wracając do wątku głównego, czy sąd mimo
    wszystko
    > wyśle wezwanie pod adres stałego zameldowania w razie ustanowienia
    kuratora?

    Przed ustanowieniem. Potem, to próba nawiązania kontaktu spada na barki
    kuratora. W praktyce dawniej było tak, że wysyłano zapytanie do CBA i na
    ten adres szło wezwanie. Nie wiem, czy się coś nie zmieniło w praktyce
    po wejściu w życie ochrony danych osobowych, bo zajmuję się obecnie czym
    innym i nie miałem takiej potrzeby testować tego w praktyce. Ale nie
    spodziewam się, by samo oświadczenie powoda, że nie wiadomo gdzie jest
    pozwany wystarczyło.

  • 13. Data: 2005-06-09 09:31:55
    Od: CN <b...@h...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > się obecnie czym innym i nie miałem takiej potrzeby testować tego w
    > praktyce. Ale nie spodziewam się, by samo oświadczenie powoda, że nie

    Zatem jest mało prawdopodobne, aby sprawa A przeciwko B toczyła się bez
    wiedzy B...
    W razie jednak nawiązania kontaktu przez sąd ze stroną B,
    czy sąd zadowoli się adresem do doręczeń, czy będzie nalegał na podanie
    adresu zamieszkania (z powodów opisanych kilka wiadomości wcześniej B
    nie chce ujawniać swoich danych adresowych stronie A)?
    /CN

  • 14. Data: 2005-06-09 09:40:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > adresu zamieszkania (z powodów opisanych kilka wiadomości wcześniej B
    > nie chce ujawniać swoich danych adresowych stronie A)?

    Sądowi jest potrzebny adres, pod którym będziesz odbierał tę
    korespondencję. To może być chyba nawet skrytka pocztowa.

  • 15. Data: 2005-06-09 09:44:30
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Sądowi jest potrzebny adres, pod którym będziesz odbierał tę
    > korespondencję. To może być chyba nawet skrytka pocztowa.

    W sekretariacie VIII Wydziału Pracy w Warszawie na tablicy informacyjnej
    widziałem pismo, w kórym było stwierdzone, że adresem, na który są wysyłane
    pisma sądowe, nie może być skrytka pocztowa. Odpowiednie paragrafy były
    podane.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 16. Data: 2005-06-09 22:05:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d89361$8do$1@news.onet.pl...

> [...]
    wysyłane
    > pisma sądowe, nie może być skrytka pocztowa. Odpowiednie paragrafy

    W takim razie prostuję. W każdym razie można podać adres do
    korespondencji inny, nisz zameldowania, choćby z tego powodu, że nikt
    tego nie sprawdza. W piśmie procesowym podajesz "zam." i czy to będzie
    "zameldowanie", czy "ZAMieszkanie" to dla sądu bedzie za jedno.