  • 1. Data: 2005-06-08 09:09:59
    Temat: Nagrywanie rozmów z BOK.
    Od: lukasz<l...@n...spam.com>

    Czy ja, jako klient operatora GSM moge nagrywac rozmowy nawiazane z Biurem
    Obslugi Klienta na swoim telefonie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-08 09:18:50
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów z BOK.
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "lukasz" <l...@n...spam.com> napisał w wiadomości
    > Czy ja, jako klient operatora GSM moge nagrywac rozmowy nawiazane z Biurem
    > Obslugi Klienta na swoim telefonie?

    Tak.

    L.

  • 3. Data: 2005-06-08 09:24:57
    Od: lukasz<l...@n...spam.com>

    > Tak.
    >
    > L.

    Mam nagrane dwie rozmowy podczas, ktorych dwie rozne Panie przy sluchawce
    wprowadzaja mnie w blad (raczej robia to swiadomie).
    Wczoraj gdy zadzwonilem to wyjasnic Pani przy sluchawce byla bardzo pewna
    siebie, mowic, ze to nie mozliwe abym zostal wprowadzony w blad, po czym nastala
    pol minutowa cisza gdy jej powiedzialem, ze mam wszystko nagrane. Nastepnie
    zaczela krzyczec, ze nie mam prawa nagrywac ich rozmow ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-06-08 09:28:22
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    lukasz wrote:

> [...]
    > blad, po czym nastala pol minutowa cisza gdy jej powiedzialem, ze mam
    > wszystko nagrane. Nastepnie zaczela krzyczec, ze nie mam prawa

    a oni maja prawo?
    nie inforumjac Cie o tym...

    LOL
    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 5. Data: 2005-06-08 09:30:47
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a oni maja prawo?
    > nie inforumjac Cie o tym...

    Mają. Każdy może nagrywać prowadzone przez siebie rozmowy bez informowania
    drugiej strony.

    L.

  • 6. Data: 2005-06-08 09:36:36
    Od: lukasz<l...@n...spam.com>

    > Mają. Każdy może nagrywać prowadzone przez siebie rozmowy bez informowania
    > drugiej strony.
    >
    > L.

    i mam prawo wykorzystac to przeciwko nim?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-06-08 09:39:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    lukasz napisał(a):

> [...]
    > pol minutowa cisza gdy jej powiedzialem, ze mam wszystko nagrane. Nastepnie
    > zaczela krzyczec, ze nie mam prawa nagrywac ich rozmow ;)

    Zawsze możesz spytać sie o podstawę prawną takiego stwierdzenia. I od
    razu uprzedzam, że ŻADEN wewnętrzny kwit operatora nie jest dla Ciebie
    jakimkolwiek ograniczeniem.

    Twoim upoważnieniem jest art. 159. ust 2. 2 Prawa telekomunikacyjnego

    2. Zakazane jest zapoznawanie się, utrwalanie, przechowywanie,
    przekazywanie lub inne wykorzystywanie treści lub danych objętych
    tajemnicą telekomunikacyjną przez osoby inne niż nadawca i odbiorca
    komunikatu, chyba że:

    2) nastąpi za zgodą nadawcy lub odbiorcy, których dane te dotyczą;

    Oczywiście, z praktycznego punktu widzenia poza poinformowaniem o tym,
    że posiadasz takie nagrania, wykorzystać będziesz je mógł dopiero w sądzie.

    M.

  • 8. Data: 2005-06-08 09:39:28
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Mają. Każdy może nagrywać prowadzone przez siebie rozmowy bez
    > informowania drugiej strony.

    no to wlasnie wiem...

    moje pytanie bylo retoryczne, ironiczne....
    myslalem ze to bylo czytelne...

  • 9. Data: 2005-06-08 09:40:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Mają. Każdy może nagrywać prowadzone przez siebie rozmowy bez informowania
    > drugiej strony.

    Ja tu mam pewne wątpliwości, kiedyś dyskutowane z pewnym prawnym
    mastachem z pewnej sieci komórkowej. Nadawcą lub odbiorca w rozumieniu
    art. 159 PT jest żywy człowiek, nie operator. Czy konsultant nie
    powinien każdorazowo wyrażac zgody?
    ;-)

    M.

  • 10. Data: 2005-06-08 10:24:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > i mam prawo wykorzystac to przeciwko nim?

    tak,

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."