  • 1. Data: 2005-06-08 11:10:58
    Temat: zdjecie hipoteki - czas ?
    Od: "Darek" <n...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    czy ktoś z was wie, czy jest jakiś ustawowy czas na zdjecie hipoteki z
    ksiegi wieczystej przez sąd - niestety walczę z sądem w Wołominie juz pół
    roku a oni mają mnie głęboko gdzieś.
    Może ktoś wie jak to przyspieszyć ? (wnioski o przyspieszenie składałem juz
    trzy i nadal nic !!!!!!!)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2005-06-08 16:38:55
    Temat: Re: zdjecie hipoteki - czas ?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Darek napisał
> [...]
    > juz pół roku a oni mają mnie głęboko gdzieś.
    > Może ktoś wie jak to przyspieszyć ? (wnioski o przyspieszenie

    Nie ma czegos takiego jak ustawowy czas na wykonanie jakiegokolwiek
    wniosku w ksiedzie wieczystej. Jest tylko powiedziane, ze wnioski
    nalezy wykonywac niezwlocznie wedlug kolejnosci wplywu.
    Pisz dalej pisma a najlepiej umow sie na audiencje z przewodniczacym
    wydzialu.

    pozdrawiam
    Gosia