  • 1. Data: 2005-06-08 09:58:47
    Temat: Trzecia umowa
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Mam prośbę - nie mam LEXa, a koleżanka (nie mam z nią chwilowo kontaktu, a
    zależy mi na czasie) napisała mi, że w komentarzach do kodeksu pracy jest
    wyjaśnienie, że art 25 KP nie odnosi się do osób bezrobotnych zatrudnionych
    w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
    Czy ktoś mógłby odnaleźć to wyjaśnienie i mi podesłać?
    Potwierdza to podobno wyrok Sądu Najwyższego z dnia 10.10.2002 PKN 546/01,
    PiZS 2003/5/37 - mogę prosić o treść tego wyroku? Nie wiem gdzie szukać.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl