  • 211. Data: 2021-01-20 17:22:00
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.01.2021 o 11:59, Budzik pisze:
    > Jezeli szuka sie pozornego powodu do ukarania to zawsze sie go
    > znajdzie.
    > Jak nie bedzie to maska to bedzie to odległosc.
    > Jak nie bedzie to odległosc to bedzie to sam udział w protescie.

    Czyli masz pretensje, że karzą za maseczki, czy że każą biorących w
    proteście?

    --
    Robert Tomasik

  • 212. Data: 2021-01-20 17:25:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.01.2021 o 12:42, Olin pisze:
    > Chodzi o to, że sam podmuch pochodzący od szybko jadącego samochodu -
    > zwłaszcza ciężarówki - może przewrócić rowerzystę, dlatego należy zachować
    > dystans. Cyklista, nawet ocierający się o auto, nie wpływa na ruch co
    > najmniej półtonowego pojazdu.

    Rcja oczywiście. Tylko z kolei, jakm mi taki się wciska pomiędzy
    błotnik, a krawężnik, jak stoję na czerwonym, to przy zmianie światła
    robi się niebezpiecznie. Mogę go nie zauważyć. i ruszając przycisnąć do
    krawężnika. Przeciśnie się taki oszołom na czoło stojących pojazdów i
    potem będzie dumnie jechał przed tymi pojazdami, które nie mają go jak w
    obrębie skrzyżowania wyprzedzić bezpiecznie.

    --
    Robert Tomasik

  • 213. Data: 2021-01-20 18:20:34
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > co wiem, to koledzy z RD prowadzą statystyki dotyczące miejsc zdarzeń,
    > pory, przyczyn. To jest w biuletynach dostępnych na stronach KGP.
    > Powiedzmy, że w statystykach wyjdzie, ze mamy szczególnie dużo potrąceń
    > na przejściach dla pieszych nocą - no to można wnioskować o doświetlenie
    > tych przejść (u mnie w mieście jest taka akcja).
    >
    > Weź mi powiedz, co nam przyjdzie z wiedzy, że najczęściej ofiarami
    > potrąceń są osoby, które przejechały 36.000 km samochodem i 100 km na
    > rowerze? Będziemy ich jakoś szczególnie znakować?

    Otóż podstawową informacją będzie, że w wypadkach
    z udziałem pieszych w 95% ofiarami są piesi i rowerzyści,
    którzy nie mają prawa jazdy albo mają od niedawna.
    Shrek jakoś potrafił dostrzec, że doświadczenie w sytuacjach drogowych
    (w charakterze kierowcy)
    daje tym osobom większe szanse na uniknięcie wypadków.
    Skąd u Ciebie taka siermiężność w interpretacji?

  • 214. Data: 2021-01-20 20:31:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Powiedzmy, że nie jest. Co to ma wspólnego z omawianym przez nas
    > tematem? Nie wiemy, ile takich wykroczeń jest popełnione. Nie
    > wiemy ile za nie dali mandatów. Nie wiemy, ile osób chodzi bez
    > maseczek. Nie wiemy nawet, ile mandatów za brak maseczek dano. Ale
    > na podstawie tych niewiadomych chcesz dowieść, że szczególnie
    > więcej dali za maseczki.

    Nie rozumiemy się Robercie.
    Probuje ci wytłumaczyc coś innego:
    - gonienie obywateli za maseczki na swiezym powietrzu nie ma nic
    wspolnego z prawem, z panstwem prawa etc. Nie ma tez nic wspolnego z
    dobra policyjna robotą.
    - bzdura jest to co tłumaczyłes ze policjant musi opisac zdarzenie
    nawet jak nie jest pewny podstaw prawnych. Nie musi co probuje ci
    udowodnic pokazujac inne przewiny ktore sa powszechne i praktycznie nie
    karane, nie opisywane tylko olewane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 215. Data: 2021-01-20 20:31:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czyli masz pretensje, że karzą za maseczki, czy że każą biorących w
    > proteście?

    Naprawde nie wiesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 216. Data: 2021-01-20 20:31:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > stojących pojazdów i potem będzie dumnie jechał przed tymi
    > pojazdami, które nie mają go jak w obrębie skrzyżowania wyprzedzić

    Tyle teoria.
    Jako praktyk ktory wyjechał na rowerze swoje kilkadziesiat tysiecy km
    musze powiedziec ze to bzdury.
    Nie przypominam sobie zadnej niebezpiecznej sytuacji kiedy to ja
    wymijałem stojace samochody. Raz jakies lusterko zahaczyłem...
    Za to sytuacji w ktorych jakis nieogar mijał mnie na gazete pamietam
    setki i czasami to były naprawde nieprzyjemne sytuacje.
    Takze ten tego... jak juz mowiłem - trzeba przykładac odpowiednia miare
    a nie skupiac sie na bzdurach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 217. Data: 2021-01-20 21:15:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.01.2021 o 20:31, Budzik pisze:
> [...]
    > - gonienie obywateli za maseczki na swiezym powietrzu nie ma nic
    > wspolnego z prawem, z panstwem prawa etc. Nie ma tez nic wspolnego z

    Bo Ty tak uważasz? Ja się na tym nie znam i nie potrafię powiedzieć, na
    ile ta maseczka ma sens.

> [...]
    > nawet jak nie jest pewny podstaw prawnych. Nie musi co probuje ci
    > udowodnic pokazujac inne przewiny ktore sa powszechne i praktycznie nie

    Toś sobie znalazł przykład niedorzeczny. Ile razy policjant widzi zbyt
    bliskie wyprzedzanie?

    --
    Robert Tomasik

  • 218. Data: 2021-01-20 21:19:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.01.2021 o 18:20, cef pisze:

    > Otóż podstawową informacją będzie, że w wypadkach z udziałem pieszych
    > w 95% ofiarami są piesi i rowerzyści, którzy nie mają prawa jazdy
    > albo mają od niedawna.

    Powiedzmy, że to prawda. I co nam ta wiedza da? Wprowadzimy zkaz
    przemieszczania sie pieszo osób bez prawa jazdy?

    > Shrek jakoś potrafił dostrzec, że doświadczenie w sytuacjach
    > drogowych (w charakterze kierowcy) daje tym osobom większe szanse na
    > uniknięcie wypadków.

    Nie czytam jego postów, toteż trudno mi powiedzieć.

    > Skąd u Ciebie taka siermiężność w interpretacji?

    W interpretacji czego? Pytam, co preaktycznego9 wniesie ta wiedza.

    --
    Robert Tomasik

  • 219. Data: 2021-01-20 21:19:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Naprawde nie wiesz?

    Tak piszesz, że nie wiem, o co Ci chodzi. A trudno mi polemizować z tym,
    czego nie rozumiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 220. Data: 2021-01-21 00:36:42
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Bo Ty tak uważasz? Ja się na tym nie znam i nie potrafię powiedzieć, na
    > ile ta maseczka ma sens.

    W Turcji policyjny patrol przed wejściem na targ rozdaje maseczki
    a nie mandaty. Tubylcom też. A tam był przewrót jakiś czas temu
    i podobno nie ma demokracji.

    Tyle razy ile jedzie samochodem.