  • 21. Data: 2007-10-24 20:22:28
    Temat: Re: Internet za 1 zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    ps pisze:

    > Ale to co zawiera - jest wiążące. Jeśli piszą, że za 1 zł i nic więcej,
    > to niestety - za 1 zł. Jeśli napiszą, że 1 zł w przypadkach, o których
    > dowiesz się czytając przed podpisaniem umowy - może być inaczej.

    Ja dostałem ostatnio takiego smsa:
    "Trafny wybór? Z Nokia N95 zawsze trafisz wlasciwie-ma GPS. Zobacz to w
    koncu wyraznie - aparat 5MPX i video jakosci DVD. N95 za 125 zl w
    Orange-na raty 0%"

    Dla mnie treść tej reklamy brzmi, że można kupić nokie n95 za 125 zł na
    raty 0%... Mam rację czy nie? Jest to wiążące czy nie?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 22. Data: 2007-10-24 20:55:11
    Od: s...@m...com

    A może by sie opłacało rozwiązać umowe z tpsa po 3 miesiącach netu za 1 zeta...

  • 23. Data: 2007-10-24 21:51:53
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > raty 0%... Mam rację czy nie? Jest to wiążące czy nie?

    Majgorsze jest to ze obiecuja Ci Video jakosci DVD

    :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 24. Data: 2007-10-24 22:17:25
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 24.10.2007 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    >
    > Dla mnie treść tej reklamy brzmi, że można kupić nokie n95 za 125 zł na
    > raty 0%... Mam rację czy nie? Jest to wiążące czy nie?

    Nie masz racji. Kazda taka reklama to zaproszenie do zlozenie oferty
    przez Ciebie, nie jest to oferta ze strony Orange.

    --
    Tomasz Trystula

  • 25. Data: 2007-10-24 23:57:02
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Baltazar" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Kurczę, nie wiedziałem, że można już dostać łącza 16 mbit. ;)

    Ja mam z Vectry od chyba 1:00 w nocy do 10:00 rano 16Mbit/s. W dzień 4Mbit/s.

    Pozdrawiam Przemek

  • 26. Data: 2007-10-25 04:26:06
    Od: Seven <...@z...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in news:ffnct5$bc$1@news2.task.gda.pl:

    > czemu z gory zakladasz ty i watkotworca, ze przez nieskonczenia dlugi?
    >
    > jest przez 3 miesiace za 1 zeta?
    > jest
    > reklama mowi prawde?

    no nie bardzo... bo cie jednoczesnie ZMUSZA do podpisania umowy na 2 lata!

    --
    Seven

  • 27. Data: 2007-10-25 04:29:00
    Od: Seven <...@z...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in news:ffnd02$nh$1@news2.task.gda.pl:
    > a czy w reklamie mowili/pisali cos o czasie?
    > nie

    i nie pisali/mowili tez o tym, ze trzeba popisac umowe na 2 lata

    > wiec czego chcesz, masz przez 3 miechy po 1 zeta i sie ciesz, moglbys
    > miec tylko przez miesiac

    i po trzech miechach nie masz mozliwosci sie wycofac i nie placic juz przez 2
    lata po 200 pln

    --
    Seven

  • 28. Data: 2007-10-25 04:31:58
    Od: Seven <...@z...com>

    s...@m...com wrote in news:260a.000000f5.471fb12f@newsgate.onet.pl:

    > A moze by sie oplacalo rozwiazac umowe z tpsa po 3 miesiacach netu za 1
    > zeta...

    ale NA PEWNO nie ma takiej mozliowosci: podpisujesz umowe na 2 lata

    --
    Seven

  • 29. Data: 2007-10-25 06:21:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Seven" <...@z...com> napisał w wiadomości

    > no nie bardzo... bo cie jednoczesnie ZMUSZA do podpisania umowy na 2 lata!

    reklama cie do czegos zmusza?
    pierwsze slysze
    ona ma cie sklonic, a zmuszasz sie sam

  • 30. Data: 2007-10-25 06:24:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mardan" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Idąc twoim tropem myślenia właściciel sklepu może reklamować swoje
    > wyroby 50% taniej niż ma konkrurencja
    > a w przypadku chęci sfinalizowania transakcji podać argument że te
    > ceny obowiązują jak sklep jest nieczynny??

    mylisz sie
    dales zly przyklad, towar to platnosc jednorazowa, pbierzesz, placisz i
    wychodzisz, ty podpisujesz umowe na czas okreslony i masz wiele platnosci