  • 11. Data: 2016-02-29 18:43:17
    Temat: Re: Ile się czeka na uzasadnienie wyroku ?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Czyli można czekać i rok ???

    No nie, wyjdzie ci :
    7 dni ty miałeś terminu na wniosek o uzasdnienie +
    10 dni czas pszesłania twego poleconego +
    21 dni na uzasadnienie +
    10 dni na pszesłanie uzasdnienia =
    48 dni czyli niecałe 2 miesiące.
    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 12. Data: 2016-03-01 11:29:10
    Od: heśka <h...@o...eu>

    W dniu 2016-02-29 o 18:43, Stokrotka pisze:

    > No nie, wyjdzie ci :
    > 7 dni ty miałeś terminu na wniosek o uzasdnienie +
    > 10 dni czas pszesłania twego poleconego +
> [...]

    a pozniej mam 2 tygodnie na odwołanie do okręgowego tak?
    ile się czeka na sprawę w okręgowym ? tak mniejwiecej

  • 13. Data: 2016-03-01 11:29:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-01 o 11:29, heśka pisze:

    > a pozniej mam 2 tygodnie na odwołanie do okręgowego tak?
    > ile się czeka na sprawę w okręgowym ? tak mniejwiecej

    Kilka miesięcy.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-03-01 12:37:29
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Odwołanie można złożyć i bez uzasadnienia (trzy tygodnie od ogłoszenia wyroku),
    wówczas sąd sporządzi z urzędu uzasadnienie.

    -----

  • 15. Data: 2016-03-01 13:02:49
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Odwołanie można złożyć i bez uzasadnienia (trzy tygodnie od ogłoszenia
    >wyroku), wówczas sąd sporządzi z >urzędu uzasadnienie.

    NIe składaj bez uzasadnienia, to bez sensu.
    Naruszysz prawnicza pyhę sędzi.
    Na uzasdnieniu będzie pouczenie co do terminu składania odwołania.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 16. Data: 2016-03-01 15:51:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Gorzej jak sąd uzna, że wniosek o sporządzenie uzasadnienia został złożony po
    terminie (bo cośtam, np. ostatnio sekretarka kancelarii pismo do sądu zaadresowała i
    wysłała do prokuratury, prokuratura przekazała sadowi wg adresu na piśmie, sąd
    odrzucił wniosek o sporzadzenie uzasadnienia jako złozony przez profesjonalnego
    pełnomocnika po terminie bez dochowania należytej staranności, ale co mnie obchodzi
    sekretarka przeciwnika procesowego).

    Co to jest odwołanie?

    -----

  • 17. Data: 2016-03-01 19:32:54
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Gorzej jak sąd uzna, że wniosek o sporządzenie uzasadnienia został złożony
    >po terminie ...
    Najlepiej skrobnąć dwa słowa prosto po roprawie i złożyć od razu bez poczty.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 18. Data: 2016-03-01 21:30:07
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Człowiek wq...y bywa w takich momentach ;-)

    -----

  • 19. Data: 2016-03-02 18:44:44
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Człowiek wq...y bywa w takich momentach ;-)

    Tym łatwiej idzie pisanie.
    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 20. Data: 2016-03-03 01:09:06
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-01 o 12:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Odwołanie można złożyć i bez uzasadnienia (trzy tygodnie od ogłoszenia wyroku),
    wówczas sąd sporządzi z urzędu uzasadnienie.

    Uzasadnisz ten 3-tygodniowy termin, czy jak zwykle z d... go sobie
    wyciągnąłaś?

    --
    Sonn