  • 1. Data: 2016-02-26 11:21:44
    Temat: Ile się czeka na uzasadnienie wyroku ?
    Od: heśka <h...@o...eu>

    Witam
    Ile się czeka na uzasadnienie wyroku ? Jest jakiś ustalony termin ?

  • 2. Data: 2016-02-26 11:37:09
    Temat: Re: Ile się czeka na uzasadnienie wyroku ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-26 o 11:21, heśka pisze:
    > Witam
    > Ile się czeka na uzasadnienie wyroku ? Jest jakiś ustalony termin ?

    Termin instrukcyjny to 2 tygodnie na sporządzenie uzasadnienia.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-02-26 12:40:22
    Od: heśka <h...@o...eu>

    W dniu 2016-02-26 o 11:37, Liwiusz pisze:

    > Termin instrukcyjny to 2 tygodnie na sporządzenie uzasadnienia.

    ja czekam już miesiąc...(oczywiście potwierdzenie nadania posiadam)

  • 4. Data: 2016-02-26 13:21:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Złóż skargę do przewodniczącego wydziału.

    -----

  • 5. Data: 2016-02-26 13:27:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-26 o 13:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Złóż skargę do przewodniczącego wydziału.

    Najpierw niech sprawdzi, czy uzasadnienia już nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-02-26 14:05:20
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-26 o 13:27, Liwiusz pisze:

    > Najpierw niech sprawdzi, czy uzasadnienia już nie ma.

    Najpierw niech się dowie co to jest "termin instrukcyjny"

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2016-02-26 17:56:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To jest termin, po upływie którego złośliwy(-a) PW może zrobić wytyk mobbingowanemu
    sędziemu.

    -----

  • 8. Data: 2016-02-26 20:58:33
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > ja czekam już miesiąc...(oczywiście potwierdzenie nadania posiadam)

    Dolicz czas na 2 polecone (twoje żądanie i odpowiedź sądu), a termin jest
    zdaje się 21 dni.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 9. Data: 2016-02-26 22:19:32
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-26 o 20:58, Stokrotka pisze:

    > Dolicz czas na 2 polecone (twoje żądanie i odpowiedź sądu), a termin
    > jest zdaje się 21 dni.

    Zdaje się butelki w punkcie skupu, a tobie się wszystko zdaje.

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2016-02-29 11:23:45
    Od: heśka <h...@o...eu>