  • 1. Data: 2016-02-28 11:00:41
    Temat: zgoda aresztowanego na ekstradycje?
    Od: "raczek" <r...@p...pocztowa.pl>

    Pewien osobnik o nazwisku Kajetan Poznański zwany obecnie Kajetanem Pe
    został złapany na Malcie na podstawie europejskiego nakazu i czytając o
    tym padło tam stwierdzenie, że teraz na deportacje do kraju musi się on
    sam zgodzić!
    Jakim cudem aresztowany ma tu coś do gadania, a druga sprawa, gdyby się
    nie zgodził, to co? Byłby sądzony i skazany na tej Malcie, czy tak czy
    siak, by go stamtąd deportowali?

  • 2. Data: 2016-02-28 11:17:57
    Temat: Re: zgoda aresztowanego na ekstradycje?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-02-16 o 11:00, raczek pisze:
> [...]
    > Jakim cudem aresztowany ma tu coś do gadania, a druga sprawa, gdyby się
    > nie zgodził, to co? Byłby sądzony i skazany na tej Malcie, czy tak czy
    Trzeba by było znać prawo Malty w tym zakresie. Może byłaby inna
    procedura po prostu.

  • 3. Data: 2016-02-28 11:21:45
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "raczek" <r...@p...pocztowa.pl> pisze:
> [...]
    > Jakim cudem aresztowany ma tu coś do gadania, a druga sprawa, gdyby
    > się nie zgodził, to co? Byłby sądzony i skazany na tej Malcie, czy tak

    AFAIK: Ekstradycja na podstawie ENA nie jest _całkowicie_ automatyczna.
    Można "stawać okoniem" i "wydłużać" procedurę (i sporadycznie powstrzymać).
    Gdyby była całkowicie automatyczna to podpisanie tej konwencji byłoby
    dla mnie _absolutnie_ niewybaczalną zdradą stanu.

    --
    A. Filip
    Podłość ludzka nie ma granic. (Przysłowie polskie)

  • 4. Data: 2016-02-29 11:33:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2016 11:00:41 +0100, raczek napisał(a):

    > i czytając o
    > tym padło tam stwierdzenie, że teraz na deportacje do kraju musi się on
    > sam zgodzić!

    A teraz sobie wyobraź ze masz siedzieć w meksykańskim pierdlu ale możesz
    wyrazić zgodę na ekstradycję do Szwecji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.