  • 11. Data: 2009-01-07 21:06:33
    Temat: Re: I znów nas wyciulali
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/103996,kazda_f
    irma_musi_zatrudnic_inspektora_ochrony_przeciwpozaro
    wej.html

    Zapraszam do współpracy. Info na prv.

    Pozdr
    hubi

  • 12. Data: 2009-01-07 21:26:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > jak zwykle pierDOloNEK wprowadził kolejny POwalony pomysł w ramach

    No a kto bawi się w Straż Pożarną w rządzie?
    Pawlak z PSLu ;)
    I wszystko jasne.

    Masz też doskonały przykład dlaczego w Polsce nie warto na DG mieć
    pracowników

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2009-01-07 21:56:53
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > ,,Od 18 stycznia 2009 r. w każdej firmie, która zatrudnia choćby jednego
    > podwładnego, pracodawca będzie musiał wyznaczyć podwładnych, którzy będą
    > odpowiedzialni za udzielenie pierwszej pomocy, ewakuację z zakładu pracy
    > oraz ochronę przeciwpożarową. Ci ostatni muszą mieć co najmniej średnie
    > wykształcenie oraz ukończone szkolenie inspektora ochrony
    > przeciwpożarowej.
    > Obecnie kosztuje ono 1,25 tys. zł. ''
    >
    > http://biznes.interia.pl/news/kazdy-musi-wydac-125-t
    ys-zl,1238471

    Czy dotyczy to rowniez szkol, przedszkoli i takich tam ?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-01-08 00:20:35
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy dotyczy to rowniez szkol, przedszkoli i takich tam ?

    zawsze dotyczyło!

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 15. Data: 2009-01-08 00:23:49
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > No a kto bawi się w Straż Pożarną w rządzie?
    > Pawlak z PSLu ;)
    > I wszystko jasne.

    tez tak pomyslalem ale mysle ze to kolejne przeoczenie i martwy przepis
    chociaz jak beda chcieli a nie beda mieli sie do czego przyczepic to kto
    wie? ja tam mam od zawsze dziewczyne po studiach BHP z wszelkimi chyba
    uprawnieniami :)))

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 16. Data: 2009-01-08 00:53:50
    Temat: =?utf-8?Q?Gminy, było: I_zn=C3=B3w...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2009, Tomek wrote:

    > czy już tylko jest województwem, województwa powiatami,
    > powiaty gminami a gmin nie ma :-) ?

    Jak to nie ma, pojęcie przysiółku znikło? ;)

    pzdr, Gotfryd
    ("powiat miejski", ale tu długo była wieś, jedyna wieś
    w Europie co miała własny tramwaj komunalny - wcześniej
    niż W-wa po prawdzie - i własną elektrownię, więc mi tam
    bez różnicy jaki tytuł napiszą ;))

  • 17. Data: 2009-01-08 08:01:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 07 styczeń 2009 22:26
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gk36mg$a87$1@inews.gazeta.pl>):

    > Masz też doskonały przykład dlaczego w Polsce nie warto na DG mieć
    > pracowników

    A co, spółek ten przepis nie dotyczy?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 18. Data: 2009-01-08 08:01:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 07 styczeń 2009 21:41
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > A co jak owy wyszkolony pracownik odejdzie? Szkolimy następnego?
    > Ekonomiczniej, bezpieczniej i pewnie taniej będzie zatrudnić
    > na 1/100 etatu kogoś z uprawnieniami. :/

    A on nie musi być przez cały czas na miejscu? Bo jaki sens ma ratownik,
    którego nie ma ? :D

  • 19. Data: 2009-01-08 08:06:57
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    > ja tam mam od zawsze dziewczyne po studiach

    jedną? to ja miałem więcej :)

    > BHP z wszelkimi chyba uprawnieniami :)))

    studia BHP nie dają uprawnień inspektora lub specjalisty ochrony
    przeciwpożarowej.

    pozdr
    hubi

  • 20. Data: 2009-01-08 08:51:20
    Temat: Re: Gminy, by?o: I znA?w...
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 01:53:50 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Jak to nie ma, pojęcie przysiółku znikło? ;)

    Nie znałem tego słowa, ale już znam, thx :-)

> [...]
    > w Europie co miała własny tramwaj komunalny - wcześniej
    > niż W-wa po prawdzie - i własną elektrownię, więc mi tam

    Hehe :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek