eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHeyah i SMS-yHeyah i SMS-y
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Robol" <s...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Heyah i SMS-y
    Date: Fri, 22 Dec 2006 16:13:42 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 67
    Message-ID: <emgskn$1dn$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-7696.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1166800345 1463 84.40.139.16 (22 Dec 2006 15:12:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Dec 2006 15:12:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0662-0, 2006-12-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:434856
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam spór z Heyah.
    Niby drobiazg , ale nie cierpię ustępowania w sprawach kiedy czuję, że ktoś
    nie postępuje ok. Ale może się mylę [?]. Po kolei. Dostałem SMS-a. Takiej
    treści:
    "Biuro Obsługi...Heyah!0.5 grosza za SMS,22 grosze za SMS,22grosze za
    minute.Wpisz kod *115*1# i za 5.5 zl zaladuj na konto Pakiet 1500 SMSow
    wymienianych na 25 minut do wykorzystania w sieci Heyah."

    Aktywowałem usługę i otrzymałem takie potwierdzenie:

    "+48888002222 Heyah! Liczba aktywowanych pakietow to:1.Jeden pakiet=25 minut
    wymiennych na 1500 SMSow. Sprawdzanie liczby minut/SMSów do wykorzystania
    kodem *102#"

    Sprawdzenie tego kodu wygląda dziś tak :

    "Sprawdzanie =Liczba minut/SMSow do wykorzystania :24/1489"

    Na drugi dzień po aktywacji stała się tragedia. Telefon utracił połączenia
    wychodzące. Wysyłając SMS-y do sieci ERA wyzerowałem sobie konto. Straciłem
    ważne kontakty w tym czasie i zwalniałem się z pracy aby doładować konto.

    Dzwoniłem na infolinię [801]gdzie odesłano mnie z reklamacją na płatny
    [złotówka za minutę] numer dla złożenia rekalmacji i obowiązkowo z podaniem
    końcówki numeru PUK, którego nie miałem pod ręką.Udało mi się odszukać adres
    e-mail i tam złożyłem pytanie/skargę. Na drugi dzień miła Pani przez telefon
    poinformowała mnie, że te SMS-y są darmowe tylko w połączeniach heyah-heyah.
    W innych nie. Sprawdziłem potem i w ofercie SMS-owej nie doszukałem się
    wyjątkowo czytelnej informacji o tym fakcie. Powtórnie więc wysłałem
    e-maila z zapytaniem i prośbą o zwrot symbolicznej sumy którą straciłem
    10-20 zł. Mailem dostałem odpowiedz, że :

    " Odnosząc się do Pańskich uwag pragniemy wyjaśnić, że w wiadomości SMS, ze
    względu na jej ograniczoną pojemność (160 znaków), nie jest możliwe podanie
    wszystkich zasad korzystania z danej oferty. Dlatego też w SMS-ie zachęcamy
    do odwiedzin naszej strony www.heyah.pl, na której znajduje się regulamin
    oferty "Magiczny Pakiet Minut lub SMS". Ponadto chcielibyśmy dodać, iż nie
    zapoznanie Użytkownika z regulaminem danej oferty nie może stanowić podstaw
    do reklamacji."

    [Tutaj już widzę przekłamanie. W ofercie SMS-owej nie ma odwołania do www
    [?!] ]

    Napisałem po raz trzeci, że mnie obowiązuje oferta SMSowa, a nie inne fakty
    i otrzymałem ponownie pismo : "Przypaminam, iż wszelkie kwestie w sprawie
    oferty Magicznych Pakietów Minut lub SMS-ów" są dostępne w jego Regulaminie
    dostępnym min. na stronie serwisu www.heyah.pl w zakładce MENU > PROMOCJE >
    Magiczne Pakiety. "



    Czyli wciąż w kółko to samo.





    Może podpowiecie mi: Czy mnie się tylko tak wydaje czy to jest robienie
    ludzi w balona ?



    Pozdrawiam Świątecznie

    StSt


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1