    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HUUURRRRAAAAA!!!
    Date: Sat, 18 Mar 2006 16:02:12 +0100

    Hikikomori San napisał(a):

    > 1) NTG

    a wlasnie ze TG

    > 2) no i co z tego ze sklada

    to ze jest szansa na to by w ministerstwie sprawieldiwosci nie bylo
    takich szalenstw jak to mial miejsce niedawno.
    jest tez szansa ze kk nie przejdziewtakiej formie jakiej by sobie
    zyczily PISowcy. (obrona konieczna)

    > 3) dlacze myslisz, ze kolejna roszada tych samych geb w innym ukladzie
    > bedzie zjadliwa?

    nie lubie jak ktos pulicznie probuje za mnie myslec, nie trawie gdy ktos
    obraza innych tylko dlatego ze ma inne zdanei niz on co jest na porzadku
    dziennym w PISie.
    (zwroty typu kazdy uczciwy czlowiek ma takie same zdanie, patrz tez to
    co sie dzialo ze srodowiskami prawniczymi).

    > 4) znow wybory za moje pieniadze? tanie panstwo?

    twoje pieniadze to byly do momentu wplacenia ich na konto US.

    P.