eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na komputer. › Gwarancja na komputer.
  • Data: 2002-07-04 21:45:12
    Temat: Gwarancja na komputer.
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@S...szas.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Kupilem komputer, zamowiony zestaw+monitor. Gwarancja 3 lata, komputer
    zaplombowany.
    Komputer w domu nie dzialal jak nalezy, tj, cos bylo z karta sieciowa,
    zawiozlem go do serwisu, karte wymieniono na inna, tansza (i ponoc bardziej
    awaryjna jak sie dowiedzialem)
    Potem sie restartowal (procesor sie przegrzewal), znow serwis i naprawa,
    Nastepnie pojawily sie bad bloki na hdd --> serwis i wymiana dysku,
    Teraz sie znow restartuje a ja mam go juz serdecznie dosc.

    Czy Waszym zdaniem moge oddac komputer (z monitorem) i zadac zwrotu
    pieniedzy? Przeczytalem we wlasciwej czesci KC i wydaje mi sie ze raczej na
    pewno, ale... prawnikiem nie jestem.
    Czy mam prawo zadac zwrotu kosztow poniesionych w zwiazku z dostarczeniem
    komputera do serwisu? (Gdy zwrocilem na to uwage to serwisant mi odrzekl ze
    tak jest w przypadku towarow pow. 20kg - prawda li to?)
    Jak sie maja do KC zapisy w umowie gwarancyjnej o tym, ze towar nalezy
    dostarczyc do serwsiu na wlasny koszt i ze "nie sa przyjmowane zwroty
    zestawow konfigurowanych na zamowienie".

    Mam juz naprawde dosyc tej firmy z tym jej komputerem, plombami, i serwisem
    czynnym od 11 do 16.

    Pomozcie albo pocieszcie:)

    Sebel

    P.S. Wszystkie naprawy byly z gwarancji nie rekojmi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1