  • Data: 2009-11-15 19:53:04
    Temat: Gwarancja bez wyszczególnionego okresu
    Od: Mihauek <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Mam dość nietypowy problem. Otóż jakiś czas temu kupiłem produkt (taki
    karabin do ASG) w sklepie. Dostałem paragon (z dnia 31.01.2009), kartę
    gwarancyjną z danymi produktu, datą sprzedaży, pieczątką sprzedawcy,
    jego podpisem, jak i warunkami gwarancji. Ku mojemu zdziwieniu (do
    dziś zachodzę w głowę, w jaki sposób mogłem to przeoczyć)
    spostrzegłem, że nigdzie nie ma napisanego okresu trwania tejże
    gwarancji. Czy może ktoś się orientuje, czy prawo jakoś reguluje taki
    przypadek i podaje "domyślną" długość trwania okresu gwarancyjnego?
    Tak jak w niektórych sklepach, że paragon jest równocześnie "kartą
    gwarancyjną" ? Czy to przypadkiem nie jest okres 12 miesięcy ?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
    Mihauek