  • 1. Data: 2008-06-10 20:37:46
    Temat: Gwarancja a klopot deinstalacji
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Witam

    Kupilem klimatyzator pare miesiecy temu. W sklepie. Zamontowalem sam. Sklep
    nie wymagal aby dla zachowania gwarancji byl instalowany przez
    wyspecjalizowany wskazany serwis. Klimatyzator dzialal az do czasu gdy sie
    spsul ;)

    i teraz zglaszam sie do serwisu i mowie: klima sie zepsula. Prosze naprawic.
    Na to serwis: nie ma problemu, wymienimy na nowy ale prosze go dowiesc na
    swoj koszt do sklepu.

    I moje pytanie: czy nie ma przepisow mowiacych cos o trudnosci z
    deinstalacja i transportem do sklepu jezeli towar jest ciezszy nizile kilo
    albo cos takiego ?

    Moze sie okazac, ze koszt instalacji i deinstalacji klimatyzacji to np. 500
    zlotych a koszt naprawy to 200. Chcialem aby serwis przyjechal do
    klimatyzacji a nie odwrotnie.

    Icek

  • 2. Data: 2008-06-10 20:45:16
    Temat: Re: Gwarancja a klopot deinstalacji
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > I moje pytanie: czy nie ma przepisow mowiacych cos o trudnosci z
    > deinstalacja i transportem do sklepu jezeli towar jest ciezszy nizile kilo
    > albo cos takiego ?

    http://fakty.interia.pl/prasa/gazeta-podatkowa/news/
    kto-placi-za-
    transport-do-sklepu-lub-serwisu,1115797,3415

    Linka sobie sam sklej :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/