  • 1. Data: 2008-06-10 15:15:41
    Temat: Dostęp do akt sprawy sądowej
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Chciałbym uzyskać dostęp do akt zamkniętej już sprawy spadkowej,
    w której nie byłem stroną. Czy to jest możliwe? Trzeba złożyć
    jakieś podanie do sądu? A może lepiej wynająć adwokata, który
    wyciągnąłby interesujące mnie informacje?

    TIA
    w.

  • 2. Data: 2008-06-10 20:21:47
    Temat: Re: Dostęp do akt sprawy sądowej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wojciech Muła pisze:

    > Czy to jest możliwe?

    Tak.

    > Trzeba złożyćjakieś podanie do sądu?

    Tak. Ale watpie czy masz taki powód mby ktoś się na to zgodził. Po co ci to?

    > A może lepiej wynająć adwokata, który wyciągnąłby interesujące mnie informacje?

    Lepiej jasnowidza.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-06-10 21:03:12
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Tak. Ale watpie czy masz taki powód mby ktoś się na to zgodził. Po co ci to?

    Chcę się dowiedzieć w jaki sposób majątek użytkowany przez blisko 20 lat przez
    moich ś.p. dziadków przeszedł na własność osoby trzeciej. Dziadkowie spłacili
    spadkobierców (nie uregulowali tego notarialnie) -- i ciekawi mnie, co też
    owi spadkobiercy powiedzieli i czego nie powiedzieli w sądzie.

    w.