-
1. Data: 2006-08-30 16:00:39
Temat: Gwarancja
Od: "Wacław" <w...@p...onet.pl>
Witam.
W 2004 r. (Październik) w lokalnym oddziale firmy, której siedziba znajduje
się w innym mieście, kupiłem okna plastikowe wraz ze wstawieniem. Od
pierwszych miesięcy jedno niewłaściwie funkcjonowało. Po zgłoszeniu zjawił
się przedstawiciel i przeprowadził drobną regulację. Sytuacja powtórzyła się
po kilku miesiącach. W trakcie trzeciej wizyty serwisant stwierdził, że okno
ma uszkodzoną jakąś część i należy ten element wymienić. Wizyty w lokalu
firmy nie przyniosły skutku, więc miesiąc temu zwróciłem się z reklamacją na
piśmie (w załączeniu kopie f-ry i gwarancji), która została dostarczona do
siedziby głównej firmy.
Przedtawiciel obiecał się skontaktować i juz miesiąc jest cisza. Będę
wdzięczny za wszelkie sugestie.
P.S.Rozwiązania w stylu amerykańskich filmów (po ryju) odpadają (u nas się
nie sprawdzają).
Pozdrawiam.
Wacław.
Będę wdzięczny z sugestie, co powinienem teraz zrobić.